Voedsel intolerantietest (igg)

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

Plaats reactie
danev
Beginner

Voedsel intolerantietest (igg)

Bericht door danev »

Hallo,
Ik zit eraan te denken om binnenkort mezelf te laten testen op voedsel intoleranties.

Wie kan mij adviseren over waar ik dit het beste kan laten doen. Ook heb ik gelezen over de FIT test en YORK test. Is er iemand die ervaringen heeft met deze test(s) of misschien wat meer kan vertellen over de nauwkeurigheid hiervan?

Alvast bedankt!
senna
Donateur
Donateur

Bericht door senna »

Mijne is gebeurt via DML : www.usbiotek.com.
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
plassterk
Donateur
Donateur

Bericht door plassterk »

Ik heb mij eerst in de amsterdam kliniek laten testen. Zes jaar geleden alweer. Toen ik aan dat dieet begon heb ik een heel goede periode gehad van wel vijf maanden, die helaas om onverklaarbare reden stopte. (was het toeval)

Daarna heb ik ook bij De meirleir (DML) een test gehad. De resultaten kwamen niet overeen. Bij DML had ik maar een aantal intoleanties. Bij de amsterdam kliniek best veel. Het daaropvolgende dieet bij DML heeft mij niet geholpen. Bij de amsterdam kliniek voelde ik na twee weken al een verbetering. BIj DML heb ik na acht weken geen verschil het intolerantie dieet een beetje laten varen.

Succes
Be warned. De E-spirocheet veroorzaakt E-lyme, is kritiek resisitent en onuitroeibaar. Heeft uw forum E-lyme? Let op buitensproige quotes
janine
Gevorderd lid

Bericht door janine »

Als je zoekt is er genoeg te vinden op dit forum.

Ik heb een IGG4 test gedaan in Bunnik, medisch centrum Rhijnouwen.

Je kunt ook de IMUPRO300 bij ProHealht laten doen.
janine
Gevorderd lid

Bericht door janine »

plassterk schreef:Ik heb mij eerst in de amsterdam kliniek laten testen. Zes jaar geleden alweer. Toen ik aan dat dieet begon heb ik een heel goede periode gehad van wel vijf maanden, die helaas om onverklaarbare reden stopte. (was het toeval)

Daarna heb ik ook bij De meirleir (DML) een test gehad. De resultaten kwamen niet overeen. Bij DML had ik maar een aantal intoleanties. Bij de amsterdam kliniek best veel. Het daaropvolgende dieet bij DML heeft mij niet geholpen. Bij de amsterdam kliniek voelde ik na twee weken al een verbetering. BIj DML heb ik na acht weken geen verschil het intolerantie dieet een beetje laten varen.

Succes
Dat is logisch. Als jij dieet, kunnen je intoleranties weggaan/verergeren/of vernieuwen (andere niet meer, nieuwe erbij).
Plaats reactie