LDN (Low Dose Naltrexone)
Moderator: Moderators
LDN
whaha verbazing bij vriend en vijandgreta schreef:Ik heb de orthomoleculair arst die mij de LDN voorgeschreven heeft gevraagd hoe zijn patienten het doen op dit middel
Dit mailde hij me:
Er is eigenlijk maar één MS patiente die geen verbetering merkt met LDN.
Verder is het voor iedereen een eye-opener.
Ook bij een paar mensen die met chronische locale pijn, slecht slapen door die pijn, geen energie om de dag door te komen, werken was onmogelijk (en een paar virussen erbovenop) in een acceptatie van beginnende invaliditeit zijn terechtgekomen en dan opeens gaan opknappen tot verbazing van vriend en vijand!
Echt leuk om dan mee te maken dat ze weer toekomstplannen gaan maken enzo.
Groet Kees

ja idd. ik denk dat menig vijand zich achter de oren krabt.

doe Kees de groetjes aardige man......werkt ook met zijn hart......
ik ervaar op dit moment ldn als een paardenmiddel en ik ben zeker nog niet waar ik zijn wil. En ik klungel ook nog wel, maar toch voel ik me anders.
En veel klachten zijn afgenomen en ik heb bij verhoging van de ldn ook elke keer een vervelende vermoeidheid gehad,
dat ik soms dacht,
ik stop er ook mee, dat een mens zich dan weer zo moe kan voelen,
ik kwam vandaag het lijstje tegen met klachten die zijn afgenomen,
stond op een briefje daar waar de maat van de stofzuigerzakken op staat

En ik had dat briefje gemaakt bij de kapper.

Ik dacht afgelopen week,
Wat als ik stop met ldn als een soort test ?
Hoe zou ik me dan voelen, en dacht gelijk, ik moet er niet meer aan denken.

Dus blijf ik braaf slikken en ga ik over een tijd pas weer verhogen van 4 mg naar 4.5 mg
Maar nu even niet want ik wil even stabiel blijven om diverse redenen.
En ook even geen zin om me eventueel weer slechter te voelen.
Dear Karma, I have a list of people you missed
Oooo die Kees 
Krijg je bij hem meteen de LDN voorgeschreven of moet je eerst een ander traject in met voeding en zo?
Na wat heen en weer mailen kon ik na een maand terecht. Kom ik daar, is hij er niet en sta ik ook niet in het afsprakenboek.
Nu ben ik alweer weken aan het mailen voor een nieuwe afspraak. Toevallig net mail gehad dattie zelf ziek is.

Krijg je bij hem meteen de LDN voorgeschreven of moet je eerst een ander traject in met voeding en zo?
Na wat heen en weer mailen kon ik na een maand terecht. Kom ik daar, is hij er niet en sta ik ook niet in het afsprakenboek.
Nu ben ik alweer weken aan het mailen voor een nieuwe afspraak. Toevallig net mail gehad dattie zelf ziek is.
Nu heb je het toch hopelijk niet over Kees?JannekeB schreef:Oooo die Kees
Kees test met de vegastest op virussen en candida enz
Als dat niet goed is moet je daar eerst aan werken voor je aan de LDN mag
Tanto, volgens www.ldnscience.org wel
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het zou een foute vergelijking zijn om een ME-patient zijn slaapkwaliteit te gaan vergelijken met een gezond persoon als hij LDN gebruikt.
We hebben immers last van een structureel slaapprobleem waar de oorzaak duidelijk gelinkt is aan de ziekte.
Zelf slaap ik niet beter door de LDN, ik blijf mijn slaapmedicatie gebruiken maar nogmaals, er zijn evenveel slaapstoornissen als toetsen op een piano. Wat voor mij niet helpt, kan wel voor een ander.
We hebben immers last van een structureel slaapprobleem waar de oorzaak duidelijk gelinkt is aan de ziekte.
Zelf slaap ik niet beter door de LDN, ik blijf mijn slaapmedicatie gebruiken maar nogmaals, er zijn evenveel slaapstoornissen als toetsen op een piano. Wat voor mij niet helpt, kan wel voor een ander.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Ik slik nu 4 dagen LDN (0,5 mg), maar ik voel me (veel) slechter dan voordat ik met de LDN begon.
Duizelig, pijnlijke benen, zeer slechte coördinatie; allemaal erger geworden.
Hoort dit erbij? Ik vind het moeilijk vol te houden zo.
Misschien heb ik wat peptalk nodig.
Duizelig, pijnlijke benen, zeer slechte coördinatie; allemaal erger geworden.
Hoort dit erbij? Ik vind het moeilijk vol te houden zo.
Misschien heb ik wat peptalk nodig.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Absence of proof is not proof of absence
Absence of proof is not proof of absence