vervelend gevoel in hoofd

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
visje
Gevorderd lid
Berichten: 897
Lid geworden op: 16 jan 2010, 20:58

vervelend gevoel in hoofd

Bericht door visje »

Hallo allemaal,

Vorige week werd ik 's nachts een keer wakker met het gevoel dat er niet genoeg bloed naar mijn hoofd kan ofzo en ik elk moment weg/ flauw kan vallen. Ik vind het gevoel moeilijk te omschrijven. Dat heeft zeker 4 uur geduurd en ben toen weer in slaap gevallen. De volgende dagen er nog veel last van gehad. In het weekend was het minder, maar gisterenavond in bed begon het weer en het is niet meer weggegaan.

Het lijkt daarbij ook of mijn oren dichtzitten en mijn bewustzijn lijkt minder. Ik ben naar de huisarts geweest en mijn bloeddruk was goed. Met mijn benen omhoog gaan liggen (advies van de fysiotherapeut) helpt niet. Bij dit gevoel is gevoel van uitputting ook toegenomen.

Iemand herkenning/ idee hoe hier mee om te gaan? Ik word er beetje onrustig van.

groetjes, Visje
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1735
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

vervelend gevoel in hoofd

Bericht door poppetje »

Vraag aan je huisarts of ze een keer een 24 uurs bloeddruk meting kunnen doen.
Ik heb ook enorm last van lage bloeddruk, maar als je bij de huisarts zit is hij door spanning en inspanning om er te komen, altijd wat hoger, en dus keurig.
Maar uit mijn 24 uurs bloeddrukmeting bleek wel degelijk zware hypotensie.
Gebruikersavatar
freewilly
Actief lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 03 feb 2011, 21:44
Contacteer:

vervelend gevoel in hoofd

Bericht door freewilly »

I hab vaak s'nachts als ik in bed lig nog een hoop "geluid" in mijn hoofd. Een soort ruis/suis alsof ik in een opstijgend vliegtuig zit of zo. Ben benieuwd of andeen daar ook last van hebben?
Happy is a state of mind!!!
http://www.child-support.org
lano
Actief lid
Berichten: 308
Lid geworden op: 01 feb 2010, 14:39

vervelend gevoel in hoofd

Bericht door lano »

ik herken het gevoel wel dat jij beschrijft visje, maar ik heb zelf dan dat er te weinig zuurstof is, als ik een tijdje heel diep ademhaal zakt het af. Zou dit bij jou miss ook het geval kunnen zijn?
Tussen mijn oren, zit een ziek lichaam!
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Suizen in mijn hoofd en oren herken ik zeker, ...
bij mij hangt dat wel samen met wat ik gegeten heb...
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Ik heb ook steeds geluid in mijn hoofd. Bij mij is het erger als ik naarmate ik meer moe ben.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Plaats reactie