Heel Dringend Gezocht: Bekwame Huisarts in Limburg !

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
tintinesk
Beginner

Bericht door tintinesk »

Gezien mijn huisarts, de goede man, stilaan aan zijn pensioen denkt, wordt het tijd uit te kijken naar een nieuwe huisarts, en dat moet iemand zijn die tenminste "mee" is met de moderne wetenschap en onderzoeken.

Leeftijd en geslacht spelen geen rol, hij/zij moet gewoon open staan voor de biomedische aanpak van ME/CVS en begrip en kennis hebben over deze problematiek. Geen referentie-centra doorverwijzers aub !

Liefst in Hasselt of Genk of Zonhoven of Diepenbeek of omstreken. Maar mag ook verderaf zijn binnen Limburg liefst.

Gelieve reacties door te mailen naar: tommees@telenet.be

Of hier achter te laten.

Dringend adhv de XMRV test die ik wil laten uitvoeren.

Dank bij voorbaat!
janine
Gevorderd lid

Bericht door janine »

Pfoe.. ik ben bang dat je zoekt naar een utopie.
Gelukkig werkt die van mij niet in Limburg, want die man raad ik echt iedereen af.

Niettemin hoop ik dat je een fijne lieve arts gaat vinden.
senna
Donateur
Donateur

Bericht door senna »

Voor de test kan je bij geen enkele huisarts terecht.
De mijne heeft er nog nooit van gehoord !

Ik heb het ook maar van horen zeggen :
dr Duchateau in Bilzen, Meremweg 56.
Werkt orthomoleculair en heeft het razend-druk !
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
tintinesk
Beginner

Bericht door tintinesk »

Dank je wel Senna voor dat adres, ik zal eens informeren.

Ik heb gisteren telefonisch met Redlabs contact opgenomen en het orderformulier kan gewoon gedownload woren van de website; vervolgens kan elke huisarts het bloed afnemen en opsturen, het is een heel simplele procedure, een deel van het bloed wordt in België (Zellik) verwerkt, een ander deel in Amerika.

http://www.redlabs.be/documents/Request ... XMRVnl.pdf

Het is de nr. 1 (Vc) en nr. 3 (Vab) die mij wordt aangeraden te laten testen.
Zijn er mensen die zich al hebben laten testen op deze manier en die hun resultaat hebben?
janine
Gevorderd lid

Bericht door janine »

Poppetje als het goed is.
kapha
Beginner

Bericht door kapha »

Hoi tintinesk,

Net als jij was ook ik op zoek naar een goede HA. Niet omdat mijne op pensioen gaat maar wel om dat mijn HA niet eens de moeite doet om de resultaten te bespreken. Ik krijg niet eens een afspraak bij hem hiervoor. (woedend was ik). Bij rondvraag ben ik uitgekomen bij dr Corthouts in Beringen. Hij zou ervaring hebben met cvs patienten en meerdere onder behandeling. Zoals ik het begreep is hij zowel HA als homeopaat. Zelf ben ik nog niet bij hem geweest want hij is momenteel zelf geveld door de griep.

Telefonisch heb ik hem wel gesproken en heb hem in het kort verteld over mijn fustraties bij mijn huidige HA en vlakaf gezegd dat ik iemand zoek die mij begrijpt en vooral luistert naar mijn verhaal. Zijn reactie was dat ik in hem dan wel een bondgenoot kon vinden. Prachtig vond ik het. Zodra ik daar ben geweest hou ik je op de hoogte om je mijn bevindingen mee te delen.

groetjes,
Kapha
Het leven moet met liefde en humor worden geleefd. Liefde om het leven te begrijpen en humor om het te verdragen.
tintinesk
Beginner

Bericht door tintinesk »

kapha schreef:Hoi tintinesk,

Net als jij was ook ik op zoek naar een goede HA. Niet omdat mijne op pensioen gaat maar wel om dat mijn HA niet eens de moeite doet om de resultaten te bespreken. Ik krijg niet eens een afspraak bij hem hiervoor. (woedend was ik). Bij rondvraag ben ik uitgekomen bij dr Corthouts in Beringen. Hij zou ervaring hebben met cvs patienten en meerdere onder behandeling. Zoals ik het begreep is hij zowel HA als homeopaat. Zelf ben ik nog niet bij hem geweest want hij is momenteel zelf geveld door de griep.

Telefonisch heb ik hem wel gesproken en heb hem in het kort verteld over mijn fustraties bij mijn huidige HA en vlakaf gezegd dat ik iemand zoek die mij begrijpt en vooral luistert naar mijn verhaal. Zijn reactie was dat ik in hem dan wel een bondgenoot kon vinden. Prachtig vond ik het. Zodra ik daar ben geweest hou ik je op de hoogte om je mijn bevindingen mee te delen.

groetjes,
Kapha
Dat is heel vriendelijk van je. Ik hoop echt voor jou dat het meevalt en kijk uit naar je ervaring, ook indien mogelijk hoe hij staat tov de biomedische aanpak van onze ziekte. Veel geluk!
Plaats reactie