Daarom alleen al is een xmrv uitslag eigenlijk nutteloos

Moderator: Moderators
freewilly schreef:Goede discussie hebben we gaande hier. Hou er wel van... Ook al heeft iedereen zijn eigen mening, en zullen we het niet altijd met elkaar eens zijn, we willen toch uiteindelijk allemaal hetzelfde… RESPECT!
freewilly schreef:Wij , de patiënten zijn zo’n beetje allemaal expert…
Het is prima dat je een eigen website opzet.freewilly schreef:Probeer gewoon een website op te zetten waar ik zelf wat aan heb, met duidelijke informatie, zodat ik mensen zoals mijn huisarts en arbo-arts naar die website kan verwijzen. Ik denk namelijk dat een website met heldere samengevatte informatie (met bijbehorende links) beter werkt dan mijn huisarts te overladen met allerlei artikelen. En als anderen er ook nog wat aan hebben, dan zou dat helemaal mooi zijn.
Zo werkt het UWV, helaas ondervinden veel ME/CVS-lotgenoten deze (onmenselijke) behandeling door het UWV. Aids-patiënten en Kanker-patiënten hoeven inderdaad misschien niets meer te bewijzen, maar ME/CVS-patiënten (nog) wel.freewilly schreef:@ Janneke, Bij mij staat in het UVW deskundige oordeel dat ik welliswaar ziek ben, en beperkingen heb, maar dat dit niet medisch onderbouwd is. En dus zetten ze er direct in dat ik met psychische klachten uitgevallen ben. Kun je bewijzen dat je ziek bent, dan wordt dat denk ik wel serieuzer genomen. AIDS patiënten hoeven ook niet (meer) te bewijzen dat het niet psychisch is...
freewilly schreef:Wat mijn persoonlijke ervaring is, en ik ben benieuwd of dit bij anderen ook zo is, is dat ik bij mannelijk artsen totaal arbeidsongschikt verklaard wordt, en bij de vrouwelijk artsen weer aan het werk gestuurd wordt?