Ik ben benieuwd naar jouw website en ik zal het zeker gaan lezen

Zelf heb ik ook een rechtszaak achter de rug, die ik heb gewonnen. En ik ga nu misschien naar de volgende rechtszaak, dat hangt nog.
Ik ken de "juridische business" van heel dichtbij: vroeger in gewerkt, niet als advocaat, hoorfreewilly schreef:PS. Advocaten worden betaald om jouw zaak te behartigen, dus je moet van ze eisen dat ze lezen wat je ze geeft. Alleen al vanwege het feit dat jij dat belangrijk vind. Als je zelf het idee hebt dat je advokaad niet genoeg doet en/of weet, doe er dan wat aan. En dan net zo lang vol houden tot je zelf het gevoel hebt dat het goed zit. Als je er zelf namelijk geen vertrouwen in hebt strijd je een verloren zaak...

Advocaten kijken puur zakelijk en juridisch, of zij een zaak kunnen winnen of niet en schatten de mogelijkheden voor hun cliënt(e) dan in.
Er zijn maar een paar advocaten in Nederland die verstand hebben van ME/CVS de rest heeft er nog nooit van gehoord. Zij lezen dan in de jurisprudentie en zien dat vele zaken over ME/CVS verloren worden, sommige zaken worden gewonnen.
En het is nog steeds in Nederland een kwestie van "geluk" als je een zaak wint.
Mijn advocaat wist ook te weinig van ME/CVS, maar ik heb wel veel informatie gegeven en dat heeft mijn advocaat gelezen, dus dat was prima! Alleen met de meeste info kon mijn advocaat juridisch niets, ook al wilde hij mij heel graag helpen. Een advocaat toetst info aan de hand van de wet en de jurisprudentie.
XMRV/MLV is in Nederland onbekend en wordt vooralsnog niet serieus genomen. En XMRV/MLV kan nog niet als 100% bewijs voor ME/CVS worden aangetoond. Een advocaat kan daar dan ook niets mee. Bovendien hebben de rechters in Nederland ook geen kennis van XMRV/MLV.
En net als annemoontje schrijft: DML wordt in Nederland niet eens serieus genomen.
Advocaten hebben keiharde medische bewijzen nodig, waarmee zij een zaak kunnen winnen.
Neemt niet weg, dat ik ook blijf vechten via de juridische weg

Groetjes, Louisa