blunders door concentratie- en geheugenproblemen
Moderator: Moderators
Je afvragen hoe vaak je de antibiotica al hebt geslikt vandaag. Was het nu één of twee keer?
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
hoy Brandybrandy schreef:hahaha,
sorry maar dit vind toch wel erg komisch, dan is het alles (doen)of niets hè?
ik heb er zelf ook om gelachen,(ik gniffel vaak om mijn blunders)
heb ze de volgende dag weer maar weer in orde gemaakt.
soms weet je eigenlijk al dat je die dag beter maar niks kan doen,
maar ja, je wil toch wat he?
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
nog zo eentje,
ik weet niet waarom ,maar ik gooi gewoon
iedere keer mijn aardappelschil mesje weg,
met de schillen.
ik was het zat,dat ik iedere keer zonder zat.
ik naar blokker en kocht 4pakjes mesjes ,er zaten er 4 in elk pakje
dus had ik er 16 voor in de voorraad.(ze waren in de aanbieding)
ik blij ,vragen ze bij de kassa of ik wel wist dat het er zo veel waren.
waar ik het vandaan haalde weet ik niet ,
maar ik zei dat ik ze verzaamelde.ze keek me aan of ze water zag branden.
ik zat te grinniken op de fiets.
lieve groetjes
petraroos
ik weet niet waarom ,maar ik gooi gewoon
iedere keer mijn aardappelschil mesje weg,
met de schillen.
ik was het zat,dat ik iedere keer zonder zat.
ik naar blokker en kocht 4pakjes mesjes ,er zaten er 4 in elk pakje
dus had ik er 16 voor in de voorraad.(ze waren in de aanbieding)
ik blij ,vragen ze bij de kassa of ik wel wist dat het er zo veel waren.
waar ik het vandaan haalde weet ik niet ,
maar ik zei dat ik ze verzaamelde.ze keek me aan of ze water zag branden.
ik zat te grinniken op de fiets.

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
Ik heb een blunder gemaakt, het schaamrood stond op mijn kaken....
Ik was aan het internetbankieren toen ik zag dat er 200 euro van de rekening af was gehaald en er stond teruggave belasting op....
Ik meteen de belasting gebeld en die begrepen er niets van want ze mogen niet eens zomaar geld van de bank afhalen
De volgende dag werd ik teruggebeld door de belastingdienst dat ze er niets van begrepen en niets terug konden vinden dus of ik maar ff de bank wilde bellen voor info...
Ik de bank geprobeerd en ja hoor na 5 keer bellen vanwege het kl ..keuze systeem en steeds de verkeerde keuze
kreeg ik uiteindelijk persoonlijk iemand aan de lijn en die gaf aan dat ik zelf over had geboekt
ik voelde me helemaal warm worden en het kwartje viel bij me .....ik had zelf geld overgeboekt naar de spaarrekening
Ik de belasting netjes teruggebeld en gezegd dat het mijn eigen schuld was en mijn excuus aangeboden(die mensen hebben zich suf gezocht!!) maar de man vd belasting was al blij dat het duidelijk was geworden en bedankte me zelfs voor het terugbellen
Ik schaamde me dood gelukkig kon hij me niet zien door de telefoon ik had de vlekken in mijn nek staan!!!
Ik was aan het internetbankieren toen ik zag dat er 200 euro van de rekening af was gehaald en er stond teruggave belasting op....
Ik meteen de belasting gebeld en die begrepen er niets van want ze mogen niet eens zomaar geld van de bank afhalen

De volgende dag werd ik teruggebeld door de belastingdienst dat ze er niets van begrepen en niets terug konden vinden dus of ik maar ff de bank wilde bellen voor info...
Ik de bank geprobeerd en ja hoor na 5 keer bellen vanwege het kl ..keuze systeem en steeds de verkeerde keuze

Ik de belasting netjes teruggebeld en gezegd dat het mijn eigen schuld was en mijn excuus aangeboden(die mensen hebben zich suf gezocht!!) maar de man vd belasting was al blij dat het duidelijk was geworden en bedankte me zelfs voor het terugbellen

Ik schaamde me dood gelukkig kon hij me niet zien door de telefoon ik had de vlekken in mijn nek staan!!!
haha Niessie
ik betaal steevast de verkeerde rekeningen, ook handig ...
ik betaal steevast de verkeerde rekeningen, ook handig ...
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Naar buiten gaan en dan voeten vegen op een deurmat die dus buiten ligt
en in feite dient deze deurmat voor als je naar binnen gaat en voeten vegen. ( ook wel gedaan hoor )
Dus heel simpel.
Deurmat; signaal naar hersens voeten vegen.
Of je dan naar buiten gaat is dan een signaal te ver.
Gelukkig nog wel het besef dit klopt niet wat ik nu doe.
Voeten vegen als ik naar buiten ga.

Dus heel simpel.
Deurmat; signaal naar hersens voeten vegen.
Of je dan naar buiten gaat is dan een signaal te ver.

Gelukkig nog wel het besef dit klopt niet wat ik nu doe.

Voeten vegen als ik naar buiten ga.
Dear Karma, I have a list of people you missed
-
- Gevorderd lid
Enveloppe van een valentijnskaart versiert met aluminiumpapier en lijm aan de voorkant. Deze netjes laten drogen. Kwam er alleen net achter dat door mijn geknutsel de lijmrand van de enveloppe was bevochtigd en de enveloppe dus deels dicht was geplakt. Deze heb ik net open moeten stomen want de kaart kreeg ik er absoluut niet meer in. Aan de voorkant van de kaart zaten echter chocoladehartjes die wel heel snel begonnen te smelten door de stoom. Kon ze nog op tijd er vanaf halen. Was zo blij dat ik deze slechts had vastgeplakt met 3 fotoplakkertjes.
Ik heb pas een nieuwe fiets. Een dure electrische. Vanmorgen ff een bloemetje gekocht, terug bij de fiets kan ik nergens mijn sleutel vinden. Dat ben ik wel gewend, dus in alle rust alle zakken nagezocht. Helaas; zonder resultaat..
Terug naar de winkel, rondje 10x nagelopen. Intussen slaat de paniek toch eel toe!
Na een half uur vind ik gelukkig de sleutel terug!
Hij zat netjes in het slot......
Terug naar de winkel, rondje 10x nagelopen. Intussen slaat de paniek toch eel toe!
Na een half uur vind ik gelukkig de sleutel terug!
Hij zat netjes in het slot......
Wat je niet wilt dat je zelf geschiedt, doet dat ook een ander niet!
goeiemorgen allemaal.
eindelijk ,na 3 dagen van uitputting,mezelf weer eens naar de douche
kunnen slepen.
schone kleren uitgezocht ,mee naar de badkamer,heerlijk lang
op mijn kruk onder het warme water gezeten.
toen ik me wilde aankleden kon ik mijn schone kleren niet meer vinden.
ik in mijn blootje zoeken ,koud hoor.
eindelijk kreeg ik door dat ik ze in de wasmachine had gedaan ,en die
had ik aangezet.
(was toch blij dat ik ze had terug gevonden,want dat gebeurd niet altijd bij iets wat weer eens zoek is,dan blijf maar je zoeken,en denken
(ben IK nou gek of word ik het)
lieve groetjes
petraroos
eindelijk ,na 3 dagen van uitputting,mezelf weer eens naar de douche
kunnen slepen.
schone kleren uitgezocht ,mee naar de badkamer,heerlijk lang
op mijn kruk onder het warme water gezeten.
toen ik me wilde aankleden kon ik mijn schone kleren niet meer vinden.
ik in mijn blootje zoeken ,koud hoor.
eindelijk kreeg ik door dat ik ze in de wasmachine had gedaan ,en die
had ik aangezet.

(ben IK nou gek of word ik het)
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
Zoveel herkenbare dingen!
Niet dat ik al een diagnose heb...
Maar ik heb altijd als ik iets vergeten ben mee te nemen dat ik wel weet DAT ik iets vergeten ben maar pas uuuuren later weet wat datgene was.
Heb ook vaak met medicijnen, 't gaat gelukkig betrekkelijk goed maar moet soms toch een paar keer kijken of ik die al genomen heb. Heb alleen de pil op het moment, maar toch.
Of twee keer ontbijten inderdaad... Of je na het avondeten afvragen wat je vanavond nou weer eens zal gaan eten...
Niet dat ik al een diagnose heb...
Maar ik heb altijd als ik iets vergeten ben mee te nemen dat ik wel weet DAT ik iets vergeten ben maar pas uuuuren later weet wat datgene was.
Heb ook vaak met medicijnen, 't gaat gelukkig betrekkelijk goed maar moet soms toch een paar keer kijken of ik die al genomen heb. Heb alleen de pil op het moment, maar toch.
Of twee keer ontbijten inderdaad... Of je na het avondeten afvragen wat je vanavond nou weer eens zal gaan eten...
Teken petitie: erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
Ik vraag me trouwens nog af of deze concentratie- en geheugenproblemen door de (huis)artsen meteen onder ADHD/ADD wordt geschopt...
Vermoed van wel. Volgens mij hoef je je zin nog niet af te maken: Ik heb last van concentr... -> ADD!!!
Vermoed van wel. Volgens mij hoef je je zin nog niet af te maken: Ik heb last van concentr... -> ADD!!!
Teken petitie: erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte