Inmiddels zoals van de week beschreven toch infectie rond het hoofd en urine weg, nu dus weer een antibiotica en stapel pijnstillers, zeven dagen dit keer.
Loop een beetje tegen de muren op, maar tegelijkertijd kan ik ook niets van wat ik wil doen.....
Maar wat doen jullie of hebben jullie tips... ik heb nu voor dat ik ziek werd een aantal dagen een 'aanval' (dagen van zeer intense moeheid) vanwege mijn menstruatie, op de dag dat ik savonds naar het ziekenhuis ging vooral neurologisch erg wazig... en woensdag dacht ik heeee ik voel me beter. Maar kreeg ik savonds een nieuwe aanval. Die nu nog steeds draait, mijn keel is zeer pijnlijk en het voelt alsof de spieren daar zo zwaar aangestuurd moeten worden dat praten kracht kost.... en ik praat nogal veel en graag

Heb spierpijn, voel me uitgeput, en eigenlijk vooral als ik totaal plat op bed lig en beetje klets met mijn vriend het minst klachten. Als ik de trap op loop ben ik een hijgend paard.
Ik wil morgen beginnen met probiotica en wat voedingssuplementen, visolie, b12, vit c enz enz.
Hebben jullie nog tips..... ?
Ben bang dat deze periode anders lang gaat duren, want de vorige infectie was ook nog maar krap eeen maand geleden, daarna amper helemaal hersteld, en nu deze laag eroverheen.
liefs fab!