Oei oei zo'n uitstap zeg als jullie maar heel terug thuiskomen.
Ik duim alvast voor jullie van thuis uit en wil alle details horen bij jullie terugkomst. Ik wens jullie alvast een onvergetelijke uitstap en veel veel plezier
Ik heb eindelijk een betaalbaar hotel gevonden en geboekt. Het is vlakbij het station van De Eurostar, hotel Fairway. Ik verblijf er van do. avond tot zondagnamiddag. Hoop jullie te ontmoeten.
Netwerking met VIPs en andere patientenorganisaties, inspiratie voor boek en/of cursussen, informatie over mogelijke behandelingen, foto's voor in mijn plakboek, handtekeningen die ik op Ebay kan verkopen ten voordele van, ...
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Op het congres gaan voornamelijk studies gepresenteerd worden die verband houden met de behandelingen. Het is erg fijn dat er zoveel mensen gaan..., als iemand moe is kan hij gaan liggen en de ander luisteren. Er zal veel informatie op ons afkomen. Als ik 'normaal' naar een congres ga dan maak ik de hele tijd aantekeningen. We gaan ook proberen foto's van de slides maken als dat is toegestaan.
We doen er uiteraard ook verslag van op deze site en de persoonlijke blogs. Ondanks de ziekte kijk ik er enorm naar uit. Het wordt een hele onderneming. Ik zal optimaal gebruik maken van de hotelkamer en faciliteiten. Meestal (gezond) ga je naar een wereldstad om dingen te bekijken..., dat zal nu wel anders zijn. Noodgedwongen rusten om zo helder mogelijk de informatie op het congres te kunnen absorberen. Hopelijk heeft de kamer een leuk behangetje en heel misschien is het wel een room with a view.
Brutale vraag: Heeft een van de mensen die gaat een twitteraccount, zouden jullie voor de achterblijvers een twitterverslag kunnen maken? Kunnen wij het via internet toch redelijk live volgen.
Ik heb wel een twitteraccount maar kan geen liveverslag doen omdat ik geen laptop heb.
Mijn mobiel laat ik thuis omdat deze altijd en overal verbinding maakt met internet (vaag) dus dat zou een duur grapje worden :s
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.