blunders door concentratie- en geheugenproblemen
Moderator: Moderators
- vlindertie
- VIP-donateur
- marianneke
- VIP-donateur
Mijn moeder maar weer eens opbellen waarom ik toch steeds met donderdag in mijn hoofd zit en dat er dan iets is maar echt niet meer weten wat, en hopen dat zij dat dan wel weet. Blijkt dat we afgelopen weekend afgesproken hebben dat mijn ouders donderdag langs komen voor de was enzo. Dit keer het toch maar even opgeschreven in mijn agenda.
Vrienden die opbellen of ik nog een bezoekers parkeerkaartje heb omdat ze naar het ziekenhuis bij mij om de hoek moeten i.v.m. bevalling. Nog wel een kaartje klaargelegd, maar als er na een half uur ofzo aangebeld wordt heel verbaasd vragen of we iets hadden afgesproken en zo ja dat ik dat dan echt niet meer weet.
Vrienden die opbellen of ik nog een bezoekers parkeerkaartje heb omdat ze naar het ziekenhuis bij mij om de hoek moeten i.v.m. bevalling. Nog wel een kaartje klaargelegd, maar als er na een half uur ofzo aangebeld wordt heel verbaasd vragen of we iets hadden afgesproken en zo ja dat ik dat dan echt niet meer weet.
LOL Vlindertie, die herken ik!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
-
- Gevorderd lid
Washandje tussen de theedoeken vinden in de kast met het keukentextiel. Ben echt de enige die hem daar gelegd kan hebben.
Weten dat de parkeerautomaat het even niet doet en dan vervolgens niet naar de dichts bijzijnde lopen, maar naar de verste andere parkeerautomaat. Die slikte echter geen muntgeld. Biljetten of chipknip had ik niet, dus moest ik alsnog naar de 3e automaat lopen die dus eerder dichterbij was, maar die nu weer het verste was. Als ik dat gelijk had gedaan had dat me een hoop geloop gescheeld. Tuurlijk was de 1e automaat net gemaakt toen ik na mijn omzwervingen langs hem naar mijn auto liep.
In je auto afvragen waarom er nu precies 3 pedalen zitten. Dat waren toch maar 2?
Weten dat de parkeerautomaat het even niet doet en dan vervolgens niet naar de dichts bijzijnde lopen, maar naar de verste andere parkeerautomaat. Die slikte echter geen muntgeld. Biljetten of chipknip had ik niet, dus moest ik alsnog naar de 3e automaat lopen die dus eerder dichterbij was, maar die nu weer het verste was. Als ik dat gelijk had gedaan had dat me een hoop geloop gescheeld. Tuurlijk was de 1e automaat net gemaakt toen ik na mijn omzwervingen langs hem naar mijn auto liep.
In je auto afvragen waarom er nu precies 3 pedalen zitten. Dat waren toch maar 2?
-
- Gevorderd lid
Klapte net tegen een plankje die daar toch al jaren hing. Geen schade behalve dat ik nu een echte egghead ben. Elk nadeel heeft zijn voordeel: gelijk maar even gecheckt of het aanrechtblok nog stevig genoeg in de muur zat omdat ik daar op moest leunen om niet flauw te vallen. En jep, het aanrechtblok zit nog goed vast. 

goeie morgen allemaal
als ik naar de longarts moet ,en meestal lang moet wachten.
gebruik ik altijd voor de zekerheid een inleg kruisje,om me zeker te voelen,
want ja mijn blaas heeft ook ME en wil van vermoeidheid wel eens een beetje lekken.
dus ik voelde me hartstikke zeker en veilig.
kom ik thuis ligt mijn inleg kruisje keurig nog op de wastafel.
kompleet vergeten.
mijn blaas had zich keurig gedragen deze keer.
moest er wel om lachen.
lieve groetjes
petraroos.
als ik naar de longarts moet ,en meestal lang moet wachten.
gebruik ik altijd voor de zekerheid een inleg kruisje,om me zeker te voelen,
want ja mijn blaas heeft ook ME en wil van vermoeidheid wel eens een beetje lekken.
dus ik voelde me hartstikke zeker en veilig.
kom ik thuis ligt mijn inleg kruisje keurig nog op de wastafel.
kompleet vergeten.
mijn blaas had zich keurig gedragen deze keer.
moest er wel om lachen.
lieve groetjes
petraroos.
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
-
- Gevorderd lid
Heb dikwijls de jeansbroeken van onze twee jongens in de verkeerde kleerkast gehangen. Er is vijf jaar verschil tussen beiden. Van buikomtrek hebben ze ongeveer dezelfde maat, maar van lengte toch een heel verschil. Je kunt je voorstellen hoe de reacties waren: mamaaaa.....?
Heb nu voor alle zekerheid hun namen op het etiket geschreven zodat er geen vergissingen meer gebeuren.
Zo leg ik ook dikwijls beddengoed en ondergoed in de verkeerde kasten.
Heb nu voor alle zekerheid hun namen op het etiket geschreven zodat er geen vergissingen meer gebeuren.
Zo leg ik ook dikwijls beddengoed en ondergoed in de verkeerde kasten.
-
- Gevorderd lid
De prijs van een product in 2 winkels vergelijken om de goedkoopste te vnden en in winkel 2 toch voor een iets anders product dan wat je eerder hebt gekozen in de andere winkel. Dan buiten beseffen dat je vergeten bent dat ze dat product ook zeer waarschijnlijk in de andere winkel hadden en met de kortingssticker daar toch goedkoper uit zou zijn geweest.