Interview met ME-patiente in de Vriendin
Moderator: Moderators
Hallo allemaal,
In de Vriendin van deze week staat een interview met ME-patiente Sharon en haar man Eric. Gaat onder andere over verandering en acceptatie.
Het is niet zo'n lang stuk, maar aandacht is altijd goed, zeker als het niet negatief is!
Ik heb een abonnement en geloof dat hij morgen in de winkel ligt.
Mochten jullie belangstelling hebben, zal ik komend weekend het stuk even inscannen.
Groetjes,
Marloes
In de Vriendin van deze week staat een interview met ME-patiente Sharon en haar man Eric. Gaat onder andere over verandering en acceptatie.
Het is niet zo'n lang stuk, maar aandacht is altijd goed, zeker als het niet negatief is!
Ik heb een abonnement en geloof dat hij morgen in de winkel ligt.
Mochten jullie belangstelling hebben, zal ik komend weekend het stuk even inscannen.
Groetjes,
Marloes
Keep on rockin'
- Jacqueline
- Actief lid
Dat zou ik wel willen lezen, Marloes! Zou het super vinden als je het interview in kunt scannen. Aandacht is inderdaad hartstikke goed. Net als dat stuk van Elianne, dat sloeg ook nogal aan geloof ik! Ze had in ieder geval aardig wat positieve reacties op haar website 

Ik ben benieuwd, Marloes!
Mooi, mooi, ben ook heel benieuwd!
Als je bent waar je naartoe ging...waar moet je dan nog heen?
- Jacqueline
- Actief lid
Bedankt voor het scannen, Marloes! Ik vind het een goed stukje tekst. Fijn dat er aandacht aan wordt besteed! Er wordt niet al te drastisch over de ziekte geschreven, maar de ernst van de situatie (rolstoel, ziekenhuis, minder sociale contacten, onbegrip etc) wordt wel duidelijk weer gegeven. En Sharon blijft positief denken, ook super! Anders heb je weer de kans dat mensen gaan denken dat ME/CVS psychisch is..