blunders door concentratie- en geheugenproblemen
Moderator: Moderators
eindelijk de puf om van bed af te komen, en wat eten op te warmen
in de oven ,na een poosje ik mijzelf weer van bed gesleurd
kom ik in de keuken ,had ik mijn oven schaaltje met eten
weer in de koelkast gezet in plaats van in de oven,
ik kon wel janken, moest ik nog een paar keer van bed af.
was ik eigenlijk te moe om te eten.
sommige dagen zijn echt slopend
lieve groetjes
petraroos
in de oven ,na een poosje ik mijzelf weer van bed gesleurd
kom ik in de keuken ,had ik mijn oven schaaltje met eten
weer in de koelkast gezet in plaats van in de oven,
ik kon wel janken, moest ik nog een paar keer van bed af.
was ik eigenlijk te moe om te eten.
sommige dagen zijn echt slopend
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
ik had in de tvgids een leuke film uitgezocht om te kijken. Het zou gaan over een siamese tweeling die naar new york ging omdat de ene acteur wilde worden. Dus ik film kijken, was n leuke film. Lig vandaag op de bank, verrek ik heb helemaal geen siamese tweeling gezien! Bleek dat ik n hele andere film had gekeken zonder ook maar iets door te hebben

Tussen mijn oren, zit een ziek lichaam!
Gisteravond zocht ik mijn handtas.Ik denken,en wat blijkt heb ik hem buiten op een stoel achterthuis laten liggen nadat ik met de fiets van de fysio. terugkwam.
Heeft gewoon 7 uur buitengelegen.....
Toen ik hem dus gevonden had en later naar bed ging kon ik niet in slaap komen en liep naar beneden om melk warm te maken in de magnetron.Pak ik melk,schenk die in een kom die ik s"morgens altijd gebruik om de melk voor de brinta in warm te maken.
Heeft gewoon 7 uur buitengelegen.....
Toen ik hem dus gevonden had en later naar bed ging kon ik niet in slaap komen en liep naar beneden om melk warm te maken in de magnetron.Pak ik melk,schenk die in een kom die ik s"morgens altijd gebruik om de melk voor de brinta in warm te maken.
- vlindertie
- VIP-donateur
Aanstaande zaterdag heeft stiefzoon iets te doen in het weekend dat hij bij ons is zag ik op de kalender. Ik dacht vandaag; ik zal es aan mijn man vragen wat de bedoeling en het plan is.
Zegtie: dat heb ik je nou al drie keer verteld deze week!
Ooops, solly.
@ lano: ik vergeet heel vaak waar ik aan dacht, of midden in een gesprek denk ik ineens: waar hebben we het over? Of ik zit iets te vertellen en raak de draad kwijt en dan moet de ander me vertellen waar ik het over had. En ik ben niet eens blond. Zucht.
Zegtie: dat heb ik je nou al drie keer verteld deze week!
Ooops, solly.
@ lano: ik vergeet heel vaak waar ik aan dacht, of midden in een gesprek denk ik ineens: waar hebben we het over? Of ik zit iets te vertellen en raak de draad kwijt en dan moet de ander me vertellen waar ik het over had. En ik ben niet eens blond. Zucht.
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
- marianneke
- VIP-donateur
@Vlindertje, tja de vraag 'waar had ik het ook al weer over' zo midden in mijn verhaal of in een zin kennen mijn familie en vrienden ondertussen wel van mij. En dan nadat ze hebben verteld waar je het over had gewoon nog steeds niet meer weten wat je ook al weer verder wilde zeggen.
Ik bel ook regelmatig mijn moeder op om iets te vragen of iets door te geven, maar zodra ze de telefoon opneemt ben ik het vaak alweer vergeten. Soms denk ik eraan om het op te schrijven maar veel vaker vergeet ik ook dat en ben ik al aan het bellen. Ze is het ondertussen wel gewend van mij dus dan hangen we maar weer op en bel ik weer terug zodra ik het weer weet en het wel heb opgeschreven.
Ik bel ook regelmatig mijn moeder op om iets te vragen of iets door te geven, maar zodra ze de telefoon opneemt ben ik het vaak alweer vergeten. Soms denk ik eraan om het op te schrijven maar veel vaker vergeet ik ook dat en ben ik al aan het bellen. Ze is het ondertussen wel gewend van mij dus dan hangen we maar weer op en bel ik weer terug zodra ik het weer weet en het wel heb opgeschreven.
Alletwee heel herkenbaar....marianneke schreef:@Vlindertje, tja de vraag 'waar had ik het ook al weer over' zo midden in mijn verhaal of in een zin kennen mijn familie en vrienden ondertussen wel van mij. En dan nadat ze hebben verteld waar je het over had gewoon nog steeds niet meer weten wat je ook al weer verder wilde zeggen.
Of iemand vraagt: wat zei je? Euh.....

hallo allemaal,
ik heb kortgeleden een galblaas operatie gehad,
2dagen in het ziekenhuis gelegen,
er waren hele aardige zusters en 1 broeder,
ik riep constant zuster tegen de broeder,( ik wou het niet,)maar het gebeurde gewoon iedere keer.
,hij kon er gelukkig om lachen.
ik vond het erg genant.
lieve groetjes
petraroos
ik heb kortgeleden een galblaas operatie gehad,
2dagen in het ziekenhuis gelegen,
er waren hele aardige zusters en 1 broeder,
ik riep constant zuster tegen de broeder,( ik wou het niet,)maar het gebeurde gewoon iedere keer.
,hij kon er gelukkig om lachen.
ik vond het erg genant.
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
-
- Gevorderd lid
- marianneke
- VIP-donateur
@Stargazertje, Ik denk dat het wel meteen een heldere demonstratie voor de oefentherapeut was voor het antwoord op die vraag.
En ik heb dat soort dingen toch liever als ik bij zo'n therapeut zit dan dat ik in de winkel of ergens anders herhaaldelijk moet vragen wat er gezegd is. Dat vind ik nog veel vervelender.
En ik heb dat soort dingen toch liever als ik bij zo'n therapeut zit dan dat ik in de winkel of ergens anders herhaaldelijk moet vragen wat er gezegd is. Dat vind ik nog veel vervelender.
Hot chili pepers verwarren met paprika's
Je tijdens het bereiden astmatisch benauwd krijgen alsook gloeiend hete handen en nog steeds geen lichtje dat begint te branden
Onschuldig een mega-pan hot pepers geserveerd en iedereen zijn mond laten verbranden.
Ik wist plots waarom ik het benauwd had in de keuken. Mijn vingers branden er nog van. En de rest hun mond wellicht ook.
Je tijdens het bereiden astmatisch benauwd krijgen alsook gloeiend hete handen en nog steeds geen lichtje dat begint te branden
Onschuldig een mega-pan hot pepers geserveerd en iedereen zijn mond laten verbranden.
Ik wist plots waarom ik het benauwd had in de keuken. Mijn vingers branden er nog van. En de rest hun mond wellicht ook.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
blunder: sauna
Ik was in de sauna met een vriendin. Ik had mijn badjas buiten aan een haak gehangen van een saunacabine, ik kom naar buiten, pak mn badjas en leg hem op een bank helemaal buiten neer om even rond te lopen om af te koelen. Teruggekomen bij de bank zoek ik naar mijn blauwe badjas, maar er ligt alleen een witte.... ik heb al JAREN dezelfde blauwe badjas mee naar de sauna, ik heb echt geen idee waarom ik die witte pakte...
(zitten we tien minuten later in de eetzaal, komt er een vrouw rondvragen aan alle vrouwen met een witte badjas of het misschien HAAR witte badjas is. het duurt tien minuten voordat ik doorheb dat het de badjas moet zijn die ik gepakt had. In de tien minuten dat ik haar badjas had meegenomen was zij naar buiten gekomen en sindsdien dus op zoek naar de hare... zucht!).
En ja, versprekingen, niet op woorden kunnen komen, boekenkast zeggen als ik koelkast bedoel, mijn jongens lachen zich soms dood.
(zitten we tien minuten later in de eetzaal, komt er een vrouw rondvragen aan alle vrouwen met een witte badjas of het misschien HAAR witte badjas is. het duurt tien minuten voordat ik doorheb dat het de badjas moet zijn die ik gepakt had. In de tien minuten dat ik haar badjas had meegenomen was zij naar buiten gekomen en sindsdien dus op zoek naar de hare... zucht!).
En ja, versprekingen, niet op woorden kunnen komen, boekenkast zeggen als ik koelkast bedoel, mijn jongens lachen zich soms dood.
hallo allemaal,
een acceptgiro rekening zonder envelope in de brieven bus van deTNT post doen,
in plaats van in de brievenbus van de bank,
heb ik toch een hoop bel werk aan gehad om dat weer in orde te krijgen.
was goed balen
lieve groetjes
petraroos
een acceptgiro rekening zonder envelope in de brieven bus van deTNT post doen,
in plaats van in de brievenbus van de bank,
heb ik toch een hoop bel werk aan gehad om dat weer in orde te krijgen.
was goed balen
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
Wel een handige manier om van je kookverplichtingen af te komen.marlène schreef:Hot chili pepers verwarren met paprika's