onderzoeken aanvragen prohealth weert ipv dr meirleir

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

jenmel
Beginner

Bericht door jenmel »

janine schreef:Ik heb vd week op eigen initiatief bij weert bloed laten prikken, zonder verwijzer (arts, huisarts en dergelijke).
Nu ruim 2 maanden wachten op de pcr. Spannend.

Oftewel, ten eerste betaal ik de volle mep, ten tweede krijg ik er ook 19% btw bij.
Helaas.. ben ik ook heel boos en verdrieitig om geweest.
Maar beter iets dan niets.
Ik zou ook graag getest worden voor Lyme bij ProHealth in Weert. Hoe lang duurt de uitslag en heeft u goede ervaringen mee? Door de huisarts is het negatief, maar lees dat het niet betrouwbaar is.

Na 2 jaar vermoeidheid en andere ellende is er gesproken van ME..... moet a.s. maandag afspraak maken met A'dam, dhr.Vermeulen. Weet helaas niet wat me / ons te wachten staat. Heeft er iemand al ervaring mee?
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hoi jenmel,

Welkom op het forum!
jenmel schreef:Na 2 jaar vermoeidheid en andere ellende is er gesproken van ME..... moet a.s. maandag afspraak maken met A'dam, dhr.Vermeulen. Weet helaas niet wat me / ons te wachten staat. Heeft er iemand al ervaring mee?
Heb je de site van ME/CVS Amsterdam al gelezen? Zie: http://www.cvscentrum.nl/contents/nl/d9.html

Volgens mij heeft Dr. Vermeulen een wachttijd, maar dat kun je zelf maandag a.s. even goed navragen of die wachttijd er nog is.

Als je meer vragen hebt, stel ze gerust :wink:.

Groetjes, Louisa
moderator ME-gids.net
janine
Gevorderd lid

Bericht door janine »

Ik geloof 2 maanden.

Ik heb er pas 2 weken opzitten.
Dus ik mag nog wel ff wachten.
Het zit bijna dagelijks in mijn hoofd.
Ene kant hoop ik lyme, andere kan wil ik natuurlijk absoluut geen lyme.
Wel lyme, dan kan ik iig mijn boosheid gaan botvieren als een furie bij de personen die mij pappen en nathouden met tussen de oren, gezond zijn, niks aan de hand en dergelijke sh*t. Jullie weten wel wie.

Ik moet zeggen dat ik daar lichtelijk verheugende gevoelens voor heb..
klaproos
Actief lid

Bericht door klaproos »

Ik heb een poos geleden een speekseltest voor 24-uurs cortisol laten doen bij Pro Health in Weert. Is allemaal vlot verlopen, prima communicatie ook.
Als je de huisarts de aanvraag laat invullen, spaar je 19% BTW uit.
janine
Gevorderd lid

Bericht door janine »

Ja, helaas doet mij huisarts hier niet aan mee.
Ik heb op mijn kop gestaan, en eindelijk mijn zegje gedaan 'wat zijn jullie moeilijk zeg, is achter de geraniums zitten nog genoeg medisch noodzakelijk?"

Dus.. ook zonder huisarts is het mogelijk, kost je alleen extra tientjes.
Plaats reactie