Ik heb van DML begrepen dat als je een xmrv en mlv tegelijk laat onderzoeken dat je dan altijd een negatieve xmrv uitslag krijgt omdat de mlv sterker doorkomt dan de xmrv....(moet je wel positief zijn mlv)
Ik heb dus een positieve mlv en een negatieve xmrv en dat kon ook niet anders volgens DML......
Op de uitslag van Redlabs wordt de XMRV culture uitslag uitgesplitst in
XMRV culture ENV: (negatief in mijn geval) en
XMRV culture GAG: (negatief in mijn geval).
Weet iemand waar dit onderscheid (ENV en GAG) voor staat ?
Marlène, niet zeker wetend of ik je goed begrijp, wil ik toch deze opmerking van Dopey van een tijdje terug hier neerzetten. Dit zou de mogelijkheid dat het in je lever zit zeer aannemelijk maken als ik het goed begrijp. En er staat me ook iets van bij dat iemand negatief was getest (zowel sero-negatief als cultuurnegatief), maar wel dmv maagbiopsie aangetoond was dat ze toch positief bleek.
dopey schreef:@ Esther,
Ik heb een tijdje terug gelezen over een onderzoek bij apen waarbij het virus zich al snel na besmetting naar de lymfoïde organen bewoog en uit het bloed was verdwenen.
Dit lijkt mij ook logisch omdat het virus zich via de lymfocyten repliceerd, die juist in de thymus, milt, lever, lymfeknopen, maagdarmstelsel, in grote getale aanwezig zijn.
In de organen waar de afweer door de aanwezigheid van toxinen het meest verzwakt is zal dan de grootste hoeveelheid virusmateriaal worden teruggevonden.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)
Nee Nog niet, ik wacht nog op de serologie. Maar dat duurt nog een tijdje want die bepaling wordt in Amerika uitgevoerd en daarna teruggerapporteerd aan Redlabs. Pas als ik deze uitslag ook heb weet ik of ik positief of negatief kan invullen. Steeds vaker lees je namelijk dat meer mensen positief testen op de serologie dan op de culture. Dus ik wil iedereen vragen te wachten met invullen totdat ze alle testen die ze hebben/willen laten uitvoeren ook hebben uitgevoerd.
Want ook de mensen die in eerste instantie "alleen" culture testen hebben gedaan overwegen bij een negatieve uitslag wellicht toch een serologie. Wacht dan tot je die uitslag hebt. Dan houden we de poll zuiver.
Begrijp ik het nu goed dat een maagbiopt eigenlijk de enige waterdichte XMRV/MLV-testmethode is, de bloedtesten zijn blijkbaar nog niet zover dat het virus niet/wel kan worden uitgesloten
@Annemoontje/dopey/Marlene:
De lever en het maag-darmstelsel lijken mij retrovirus-opslagplaatsen bij uitstek, maar hoe zit het dan met de hersenen
@Marlène : of je CMV hebt doorgemaakt is toch aantoonbaar door de antistoffen in het bloed ? (IgG)
Mensen die een levertransplantatie krijgen, ervaren vaak een CMV infectie. Dit zou te wijten zijn aan het CMV virus dat zich in bepaalde cellen van de lever verstopt en door de immuunonderdrukkende medicatie die bij een orgaantransplantatie gepaard gaat weer opflakkert.
Mijn ervaring is dus dat met de leverreiniging ik ook een korte maar zeer heftige opflakkering heb gehad. Mijn eerste reactie was dus, ik heb het beest verstoord in zijn slaap.
Het waren niet de typische crashsymptomen die verschijnen of de immuunreacties die opkomen als we over onze grenzen gaan. Wel dus datgene waar je doodziek van in je bed ligt.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Bedankt voor je uitleg, ik ben niet niet zo goed in Biologie...
Jouw mening hieromtrent is ook mijn mening lieve Marlene
Staat het dus ook in verband met de lymfeklieren, als ik je bericht goed lees
Zat jouw bloed ook bij de verzending van 8 nov. naar de States?
De resultaten van die verzending worden half februari verwacht, dus het aftellen is weer begonnen.
Wie van de andere forumleden is ook in blijde afwachting van de Serologietesten?
annemoontje schreef:Dank je voor het delen van deze opmerking van DML Nabo, dat is goed om te weten. Ik wacht zelf nog op de uitslag (cultuur), verwacht deze met een week-3 weken. Ben benieuwd.
Graag gedaan hoor!
Dat verklaart wel een hoop, waarom er toch best veel negatieve hier op t forum zijn.
Maargoed, dml weet zeker dat ik het heb daarom ben ik ook al bezig met de gc maf injecties!
Morgen mijn 3e.
Ik weet eerlijk gezegd niet wanneer mijn bloed naar de USA is gegaan. Maar ik ben 9 november geprikt dus het is pas 10 november bij Redlabs aangekomen. Ik zit dus in ieder geval in een latere zending. Neem aan dat ze dit maar een keer per maand ofzo doen, dus ik moet helaas nog langer wachten ..... spannend.....