Weet iemand hoe sluitend een maagbiopsie is voor het testen van XMRV?
Ik kreeg het als mogelijkheid aangeboden na een negatieve uitslag, maar wil liever de ingreep niet laten doen als de uitslag niet sluitend is.
XMRV-test op maagbiopt
Moderator: Moderators
Hoi Klaproos,
Heeft iemand in België of Nederland die maagbiopsie voorgesteld? Ik weet dat het kan zijn dat de virale lading in het bloed soms niet te zien is terwijl het virus zich al comfortabel heeft genesteld in bepaalde organen. Het is dan ook niet zo gek dat een biopsie meer zekerheid zou geven. Ik wist alleen niet dat er daar ook al gezocht werd. Toch goed om te weten.
Liefs,
Esther
http://www.onwilliglichaam.blogspot.com
Heeft iemand in België of Nederland die maagbiopsie voorgesteld? Ik weet dat het kan zijn dat de virale lading in het bloed soms niet te zien is terwijl het virus zich al comfortabel heeft genesteld in bepaalde organen. Het is dan ook niet zo gek dat een biopsie meer zekerheid zou geven. Ik wist alleen niet dat er daar ook al gezocht werd. Toch goed om te weten.
Liefs,
Esther
http://www.onwilliglichaam.blogspot.com
Ik heb in maart een gastroscopie gehad op doorverwijzing van DrDML
Ik had eerder toestemming gegeven voor XMRV test maar die gingen toen nog " de diepvries in", in afwachting, zo had ik het toch begrepen
In september zei Dr.DML : XMRV negatief
toch vertrok er weer bloed voor XMRVc, ook van mijn man.
Na contact met RED lab, bleek de eerdere test idd over het maagbiopt te gaan.
Van het bloed heb ik nog niks gehoord
Himunitas zei: 2 maanden wachten , dus dat is nu ongeveer.
Nemen jullie zelf contact op met RED lab, ook als het bloed via Himunitas is vertrokken ?
Zijn er al resultaten over de stalen van begin september ?
Ik had eerder toestemming gegeven voor XMRV test maar die gingen toen nog " de diepvries in", in afwachting, zo had ik het toch begrepen
In september zei Dr.DML : XMRV negatief
toch vertrok er weer bloed voor XMRVc, ook van mijn man.
Na contact met RED lab, bleek de eerdere test idd over het maagbiopt te gaan.
Van het bloed heb ik nog niks gehoord
Himunitas zei: 2 maanden wachten , dus dat is nu ongeveer.
Nemen jullie zelf contact op met RED lab, ook als het bloed via Himunitas is vertrokken ?
Zijn er al resultaten over de stalen van begin september ?
XMRV test op maagbiopsie
Mag ik vragen bij welke dr je die biopsie laten doen hebt? Dr. Hulstaert? Moet dat via DML of kan je ook op eigen houtje?lisa1985 schreef:Hoi
Ik heb MLV. Geen XMRV. Ook bij dml. Getest op maagweefsel van mn biopt overigens, bloed had ik het niet.
Ik krijg:
GcMaf
Nexavir
.
Wat kost dat onderzoek?
Is het 100% sluitend?
Dank.
XMRV test op maagbiopsie
Toen ik tijdens mijn laatste consultatie ontgoocheld was over het negatief zijn van mijn XMRV-test (DML was zeker dat ik positief ging scoren), vertelde hij me dat er enkel zekerheid kon worden verkregen via een maagbiopt. Ik moest sowieso een gastroscopie ondergaan binnenkort en heb gevraagd of hij een doorverwijsbrief kon maken. Hij verwees me gelijk naar de arts met wie hij samenwerkt. Het secretariaat zou een afspraak voor me maken, ik heb zijn gegevens dus nog niet. DML vertelde dat hij aan OCMW-tarievern werkt.