boek van Monique Hamerslag

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
von
Beginner

Bericht door von »

Hallo allemaal,

ik heb het afgelopen weekend het boek meegenomen uit de bieb van Monique Hamerslag. In mijn speurtocht op dit forum heb ik hier niets over kunnen vinden.
Wie heeft het boek gelezen? Of nog beter: wie volgt de behandeling zoals in het boek beschreven? Wie vertelt me hier meer over?
Ben razend benieuwd. Alvast bedankt
Liefs
Von
Elke droom heeft het recht werkelijkheid te worden.
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Von,

Dit boek van Monique Hamerslag is terug te vinden bij onze recensiedatabase: klik hier

In dit boek wordt als belangrijkste behandeling van ME/CVS Vit B12 intramusculaire injecties voorgeschoteld.
Inderdaad zeker niet onbelangrijk, maar alleen dit brengt geen heil.
Hoop doet leven!
orchidee
Actief lid

Bericht door orchidee »

Hoi,

Een boek dat ook interessant is, is van Michel Maes,nl. "Van Freud tot Omega3". Zijn website is www.mcare4u.com. De man is psychiater en geneest met medicamenten en speciale dieten.
Hij is zeer goed op het vlak van "mensen met vergiftiging van zware metalen".
Heeft een klare en revolutionaire kijk op de psychiatrie maar is niet gedreven met ME research bezig zoals DML. Toch zeer interessant om te volgen.
Groetjes,
Orchidee
janus
Beginner

Bericht door janus »

orchidee schreef:Hoi,

Een boek dat ook interessant is, is van Michel Maes,nl. "Van Freud tot Omega3". Zijn website is www.mcare4u.com. De man is psychiater en geneest met medicamenten en speciale dieten.
Hoi,

Ik heb dat boek dus ook gelezen en bij bij deze man in behandeling gegaan.
Na jarenlange vermoeidheidsklachten (oorspronkelijke diagnose CVS) en daarna ook psychische klachten heeft deze man ontdekt dat ik de ziekte van Lyme heb. Let wel: hij heeft 3 verschillende bloedproeven in buitenlandse laberatoria laten doen, omdat het heel moeilijk is om de diagnose Lyme te stellen.
Soms kan een gewone bloedproef negatief zijn, terwijl je wel Lyme hebt.

Anyway, ik ben dus nu bij hem in behandeling en slik anti biotica en hoge doseringen anti-oxidanten, vitaminen en visolie.
Ik hoop dat hij me kan helpen, maar ik heb in ieder geval al een diagnose, waar ik al zo lang naar op zoek was.

Ik heb ook nog een artikel van een ortomoleculair arts gekregen over Lyme, dit zal ik apart in het forum nog eens plaatsen.

Ik houd jullie op de hoogte!

Groet

Janus
Plaats reactie