blunders door concentratie- en geheugenproblemen

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

Een goede: wachten tot je computer is opgestart zonder dat je het aan/uitknopje hebt ingedrukt.
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door sowfia »

haha, dat had ik vanmorgen ook, stargazertje!
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Gedoucht hebben, later op de dag denken: euh... Had ik al gedoucht? :roll: :lol:
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
cieke
Actief lid

Bericht door cieke »

Had maandag bij het boodschappen doen in de supermarkt, iets in het winkelkarretje van iemand anders gelegd. Wist het pas enige tijd later toen ik bij de groenten stond en een mevrouw kwam vragen van wie dit product was.
Zo ook eens in een winkelcentrum totaal gedesorienteerd. Wist totaal niet meer waar naartoe. Akelig is dit. In het begin van de cvs (heb het ondertussen bijna 24 jaar) zeer veel versprekingen. En nu leg ik dikwijls iets op een ander plaats. Heb zo ook al kaas en charcuterie in de diepvriezer gelegd.
stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

Gisteravond goedenavond gezegd tegen mijn medeflatbewoner, blijkt het 3 minuten later mijn buurman te zijn. Vanmorgen kom ik in de supermarkt een vrouw tegen die me straalnegeert en later zie ik haar ook in de flat en zeg ik haar gedag. Je raadt het al, dat was mijn buurvrouw uit hetzelfde huis. #-o :lol:
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Er staat hier op tafel een lege batterij en die heeft dus dezelfde maat en kleur als mijn lippenbalsem. Ik heb al 2x mijn arm uitgestrekt om het ding te pakken en denk dan 'onee, dit is de batterij.' Gaat vast nog wel een keer gebeuren..
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door tanto »

Het licht in de keuken is al drie dagen stuk. Iedere keer als ik de keuken in ga druk ik op het knopje en denk ik: oh ja het licht is stuk. En als ik de keuken uit ga doe ik het licht weer netjes uit en denk ik: oh ja het licht is stuk. Dat gebeurt wel zo'n zes keer per dag. (sukkel)
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door tanto »

Iets in het winkelwagentje van iemand anders leggen vind ik wel heel grappig. Spullen op de verkeerde plek leggen gebeurt me dagelijks (kaas in het broodmandje, brood in de koelkast). Versprekingen ook overigens. pfff.

cleopatra
Donateur
Donateur

Bericht door cleopatra »

In de supermarkt groenten/fruit wegen en telkens op het verkeerde knopje drukken. Soms 3-4 keer achter elkaar, en echt niet snappen wat je verkeerd doet ...
mizza
Beginner

Bericht door mizza »

Het is me al verschilllende keren overkomen. In een gesprek stel ik een vraag. De tegenpartij geeft antwoord. En dan ik met het schaamrood op de wangen "Wat was de vraag ook alweer die ik gesteld had?"
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Héél herkenbaar.... :roll:

Hoe werkt LDN?
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door tanto »

oef....

gooide zojuist mijn huissleutels in de prullebak, gelukkig kwam ik later tot bezinnig en heb ik ze er weer uitgevist (toch schrikken)

lano
Actief lid

Bericht door lano »

ik vind al n tijdje een man leuk, maar wist niet zeker of hij getrouwd was. Totdat ik me na een paar dagen besefte dat ik weet dat ie een schoonvader heeft... Wat ben ik toch heerlijk helder
Tussen mijn oren, zit een ziek lichaam!
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Namen vergeten, gezichten vergeten, namen én gezichten vergeten.... #-o

Hoe werkt LDN?
marianneke
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door marianneke »

Ik was vanmorgen bij de apotheek en daar stond in de etalage een pakketje met verzorgingsproducten met daarboven de tekst geef een verwenpakket cadeau. Ik las steeds verwen s pakket en moest het verschillende keren lezen voor ik besefte wat er echt stond, tja het klonk voor mij zo vreemd. Alhoewel ik best wel wat mensen weet te bedenken aan wie ik zo'n verwen s pakket zou willen geven alleen dan wel met een andere inhoud natuurlijk :twisted: :D
Plaats reactie