Spinazie ook? Val melk, gluten wist ik het. Gelukkig al even spinazie gegeten. Ik zal er nog even afblijven ook dan
Update: vandaag een week aan de ldn. Helaas slaap ik nog heel slecht, dus nog even doorbijten. Het zou wel twee weken kunnen duren voor het betert. Voor sommigen betert het gewoon niet heb ik gelezen. Het is wel iets beter nu ik het 's morgens neem.
Dus nu maar duimen dat het volgende week betert.
Je zegt dat je sterk reageert op de LDN (medicatie in het algemeen) en nu een vraag om toch zonder begeleiding verder willen zetten?
Ik wil je toch op het hart drukken niet te gaan experimenteren en samen te blijven werken met een huisarts of een behandelaar die er kennis van heeft. Die laatste kan je helpen wanneer je met vragen zit.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Je zegt dat je sterk reageert op de LDN (medicatie in het algemeen) en nu een vraag om toch zonder begeleiding verder willen zetten?
Ik wil je toch op het hart drukken niet te gaan experimenteren en samen te blijven werken met een huisarts of een behandelaar die er kennis van heeft. Die laatste kan je helpen wanneer je met vragen zit.
Groetjes,
Marlene
Misschien is dit de boodschap van het SP lid:
dus niet de boodschap om samen als patient met artsen erkenning te gaan zoeken
maar misschien bedoeld hij om samen als patient naar oplossingen te gaan zoeken met artsen om het leven met ME wat dragelijker te maken i.p.v. zelf te gaan experimenteren. toch!!!!
ik weet ook wel een adres........je wordt vanzelf wel creatief als er geen arts naar je luistert in de regulier dan.
( maar ik doe niet aan pb's ) alleen bij uitzonderingen [/quote]
gehe ja tis schandalig eigenlijk. Maar idd in de loop der jaren leer je wel dat je soms niet anders kan.
Als ik ze zelf haal is het 10 stuks voor 18 euro, bij de apotheek 2 stuks voor 10 euro. dag dag eigenbijdrage ik weet niet of de forum regels het toelaten hier de gegevens neer te zetten.
Laatst gewijzigd door startdust op 12 dec 2010, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb mijn eerste recept van een orthomoleculair arts waar iedereen van dit forum gewoon een bezoekje af kan leggen voor een recept
Met de vegatest meet hij meteen of je voedselintoleranties hebt
Nu de laatse bloeduitslagen zoveel verbeteringen lieten zien heb ik het vervolgrecept voor 50 mg tabletten gewoon van de huisarts gekregen
Gratis af te halen bij de apotheek