Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
graag gedaan natuurlijk, maar je hoeft mij echt niet te bedanken. Jij bedankt voor het opzetten van de actie en al het werk wat je er in stopt. Meedoen en mailen is het minste wat wij kunnen doen. (Voor degenen die er toe in staat zijn natuurlijk).
Maandag alle beschikbare adressen van de Belgische Senaat gemaild, vandaag al die van de Kamer. Zo'n 250 ongeveer in het totaal. Tot nu toe heb ik nog geen onderscheid gemaakt in NL en FR en heb ze allemaal de NL versie doorgestuurd. Van zodra de FR versie beschikbaar is, zal ik die ook nog eens versturen naar dezelfde adressen.
Tot nu toe enkele foutmeldingen retour ontvangen: Filip.Dewinter@stad.Antwerpen.be pieter.de.crem@dekamer.be francois.dedonnea@scarlet.be dirk.vandermaelen@dekamer.be
De bestaande lijst van redacties zal ik ook opnieuw versturen, deze keer één per één en niet in blok zoals ik de eerste keer heb gedaan.
Zo zijn jullie tenminste op de hoogte van de stand van zaken!
Groetjes,
Hildeke
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Lekkere sloaperd Annemoontje had nog niet gehoord van deze campagne, tot eergisteren, maarrrrrr.... wat nog niet gedaan is kan alsnog: dus plan de campagne voor morgen is: mailen!!! Hele goeie actie en ik wordt al vrolijk van het feit dat sommigen al reacties hebben van geïnteresseerden die meer willen weten. Ik ben er ook van overtuigd dat heel veel mensen bondgenoten zouden zijn als ze wisten hoe het zat, maar nu eenvoudigweg nooit goed geïnformeerd worden en niet beter weten dan dat ME/CVS een soort burnout is.
Kan mijn actieplan hiermee mss mee worden gecombineerd (fase 2, flyers enzo)? Lijkt me zo mooi passen!
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)
Verder: ben ook begonnen met mailen, al een aantal adressen gedaan, morgen verder (als ik het niet weer vergeet met m'n warhoofd, zoals sinds ik het actieplan eergisteren had ontdekt en er gisteravond pas weer aan dacht).
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)
Misschien een infopakketje meenemen met o.a. recente wetenschappelijke artikelen en dvd met daarop de meest informatieve/ indringende filmpjes over me/cvs? en deze overhandigen bij het gesprek?
Ik zou ook adviseren, wijs ze op hun verantwoordelijkheid: toegankelijkheid zorg (die is er niet voor de ME/CVS patient, je kunt nergens in het reguliere circuit terecht), kwaliteit van zorg (volgens laatste wetenschap, nederland loopt hierbij achter, geen biomedisch onderzoek, in buitenland wel, geen actie op mogelijke contaminatie donorbloed, in buitenland wel. Kunnen ze uitleggen waarom niet in Nederland?).