Als je haar maar goed zit....

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Hoe houden jullie je haar mooi als je veel ligt? Ik voel me net een ziekenhuis patient, zo plat als het zit. Haha woordspeling: mijn haar ligt net zo plat als ik (flauw :roll: )
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
startdust
Actief lid

Bericht door startdust »

Nja dat zijn een van de weinige dingen waar ik het wel makkelijk mee heb, ik ben altijd gemillimetert :mrgreen:
Met de kennis van het heden verslaat de toekomst ons verLeden.

Nirvana; Oh Me
http://www.youtube.com/watch?v=zgDKHG4K ... re=related
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Contacteer:

Bericht door Esther »

Hoi Janneke,

Ik heb gewoon steil haar, dus no problem :wink:
stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

Ik houd het zoveel mogelijk in een knotje als ik plat lig. Bij op zijn gewoon in hoge staart oid. Als ik het los op of plat heb is het al snel echt 3x niks.
lano
Actief lid

Bericht door lano »

Ik heb juist het omgekeerde, ik doe mn haar s ochtends altijd in een vlecht, lekker makkelijk. Maar als je dan gaat slapen gaat het aan 1 kant heel erg omhoog staan en pluizen.

wat wel wil helpen is je hoofd ff op zn kop en een beetje je haar nat maken, dan krijg het wel weer iets volume terug.
Tussen mijn oren, zit een ziek lichaam!
stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

Bij mij krijg ik inderdaad dan ook volume terug maar omdat mijn haar mega begint te krullen en krijg ik ongewild een soort afrokapsel. ;)
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Bio-shampoo, dat houdt mijn haar langer "steviger"

Heb onlangs een bus gekregen van een vriendin. Het kost 6 euro maar ik hoef mijn haar minder vaak te wassen en het blijft beter liggen.

Als je haar van slechte kwaliteit is, vaak ook een teken van demineralisatie of slechte bloeddoorstroming. Als je verticale lijnen/groeven op je nagels hebt, bevestigt dit het.

Sinds de LDN is mijn haar weer verbeterd net als toen ik Molat nam indertijd. Molat is een poeder dat je in de biowinkel kan krijgen maar wel op basis van tarwe. Het verbetert de micro-doorbloeding. Dat laatste neem ik dus niet meer vanwege de gluten.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
karolien
Donateur
Donateur

Bericht door karolien »

Ik heb juist hetzelfde, Marlène,dat mijn haar beter aanvoelt door de LDN.
En aan je haar kan je idd veel zien, er zijn zelfs wetenschappers die je haar analyseren en daar een boel kunnen uit aflezen over je gezondheidstoestand.
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Dank jullie wel, ben niet de enige die er mee zit. Nat maken is wel een idee, ik heb ook een anti klit spray die geeft een lekker geurtje. Ga het es proberen!

Hoe werkt LDN?
pip
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door pip »

Ken het probleem. Mijn haar is sinds ik ziek ben ook veel dunner geworden en hangt slap, terwijl ik voor ik ziek was een dikke bos lang haar had waar ook nog eens slag in zat.. Denk idd dat het ziek zijn zich ook uit in hoe gezond mijn haar eruit ziet..
Teken deze petitie! http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte Alvast bedankt!
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Op zich ziet mijn haar er best goed uit, alleen na een paar dagen liggen helaas niet meer.... :roll: Dan moet ik het wassen terwijl ik er geen puf en kracht voor heb.

Hoe werkt LDN?
matkim
Beginner

Bericht door matkim »

Dat wassen is bij mij niet echt het probleem,maar het drogen,in model brengen achteraf wel.Tegen dat mijn haar helemaal droog is,ben ik op,en loopt het zweet langs mijn voorhoofd.

Groetjes
stier
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door stier »

@matkim, haha, ja daarom breng ik het ook niet in model. Wassen en dan gewoon laten drogen, dat lukt me nog net wel ;-)
Every day may not be good, but there's something good in every day.
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door vlindertie »

Na het wassen een vlecht maken helpt. Dan droogt het zo op en heb je de volgende dag een prachtige volle bos haar. Als je het goed vlecht, kan je het zelfs twee dagen laten zitten en dan de derde dag volle bos.
Ik heb wel gemerkt dat mijn haar veel sneller vet en futloos is. Dus toch om de 2 dagen wassen, hoe vermoeiend het ook is. Zweten, hijgen, puffen en een uur uit de running. Maarja, wie mooi wil zijn.......
Wat je haar ook langer vol laat en heerlijk ruikt is BlaBla crème. Dit is serieus een naam van een conditioner. Op handdoekdroog haar aanbrengen en je ruikt naar appeltjes in de lente en het blijft langer mooi en stevig. het proberen waard.
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
verlorengezondheidman
Gevorderd lid

Bericht door verlorengezondheidman »

Mijn haar groeit bijna niet meer aan, weet iemand of dat misschien met een kapot immuunsysteem te maken heeft :?:
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
Plaats reactie