De opties die ik je net heb gegeven zijn de énige in Nederland die ME/CVS als een lichamelijke ziekte erkennen en dito behandelen/verlichten.discus schreef:Louisa hoe zie jij dat? Het is voor mij onderhand wel het belangrijkste om in ieder geval uitsluitsel te krijgen heb ik het of niet. Ik kan daarna toch altijd nog zeggen dat ik niets voel voor een psych. benadering.
* Voor ME/CVS Centrum Amsterdam is intussen een lange wachttijd ontstaan (9 maanden of zo iets?). Daar kun je op korte termijn niet terecht (en begrijp ik het goed dat het UWV je ook in de nek zit?)
* Je kunt een afspraak maken in Lelystad en daar kun je (als je dat wilt) een intake voor een diagnose-stelling laten doen om te kijken of je wel/geen ME/CVS hebt. Daarna kun je besluiten wel/niet de multidisciplinaire behandeling te gaan doen.
* Ede is ook een goede optie. Die kun je eventueel ook bellen voor informatie. Ik weet niet precies hoe de intake daar gaat voor ME/CVS.
Het UWV wil waarschijnlijk op korte termijn weten wat je gaat doen? Dat geeft best een druk (daar weet ik alles van

Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust!
Groetjes, Louisa