Het is echt ongehoord!
Weet je wat straks zo vernederend wordt, dat wanneer de wetenschap voortgaat en men inderdaad niet meer om de feiten heen kan, de gevestigde orde van mijnheren doktoren en wetenschappers net gaan doen alsof het nooit anders is geweest. Er zal volop gewerkt worden aan het uitwissen van de geschiedenis. Een geschiedenis die wij nooit zullen vergeten.
Je ziet het nu al gebeuren in de VS.
Eerst de ontdekking van het xmrv virus door een relatief onbekend labje. Nu de oprichting van de Blood Working Group om de zaken te verhelderen, maar wat helemaal genant is, dat topwetenschapper Ian Lipkin volgens de overheid het nog moet gaan ontdekken. "Als Lipkin het niet vindt, dan bestaat het niet!" Dus als Lipkin het vindt, bestaat het. En wat met Judy Mikovits. Die krijgt geen paper gepubliceerd sinds het artikel omdat de grote jongens met de eer willen gaan strijken. Ik krijg er echt spontane braakneigingen van.
De volgende zet was ook voorspelbaar. Terwijl de Bloodworking Group fase I voltooid heeft; het virus bestaat, hoera. Komen 14 en 15 december de resultaten van fase II naar buiten, waarin duidelijk wordt hoe je het kunt vinden. Dus wat doet het rode kruis (onder veel druk van de patiënten) en wellicht ook meer dan genoeg eigenbelang, ze bannen de ME/CVS patiënten officieel!
Toe maar, tien dagen voor de uitslagen en meer dan een jaar na de oorspronkelijke ontdekking, dat geeft toch te denken.
De volgende stap is dus fase III, mag kwijt zijn waar die over gaat. Het zal in ieder geval een fase zijn waarin men gaat anticiperen op de besmetting van de bloedvoorraad. Op 29 maart komen Ian Lipkin en Judy Mikovits samen in New York voor een lezing over het pathogeen (het virus) en de bloedvoorraad.
Ondertussen heeft het WPI ook niet stil gezeten en zijn er al producten en manieren ontwikkeld om de huidige bloedvoorraad te filteren van het virus. Dat kan dus echt! (Helaas niet meer als het al in je lichaam zit)
Dan kunnen we zo tegen de zomer de erkenning van het virus wel verwachten. De link met ME/CVS zal de volgende stap zijn in het onderzoek en je raadt het al... Dat gaat op zijn minst een jaartje duren.
Liefs,
Esther
http://www.onwilliglichaam.blogspot.com