Twitter 'Vergeet ME niet' naar Youp van het Hek en anderen

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
spring
Donateur
Donateur

Twitter 'Vergeet ME niet' naar Youp van het Hek en anderen

Bericht door spring »

Beste mensen,

Het lijkt mij een goed idee om de 'Vergeet ME niet' campagne uit te breiden naar Twitter door bv.

Vergeet #ME niet: www.verklein.nl/6eu #MECVS

te twitteren naar al je volgers en naar politici en anderen. Middels de link komt de lezer bij de brief op internet. Je kan er natuurlijk je eigen tekst van maken en er nog wat aan toevoegen, bv Ik ben al 16 jaar ziek!

Ik denk hierbij sterk aan Youp van het Hek omdat, als hij ergens aandacht voor heeft, dat hij zich daar dan ook druk om kan maken. Wellicht heeft hij daar nu geen zin meer in na zijn helpdesk-actie. Maar wie weet? Ik ga hem in ieder geval een paar tweets sturen.
Hij twitterde vandaag zelf: 'In je bed schiet je op dit moment meer op dan in je auto! Maar is dat eigenlijk niet altijd zo?'
Mooi aanknopingspunt om hem een retweet te sturen!

Ik weet dat Femke Halsema al wordt bestookt door enkelen. Ik hoop dat we hier een twitterlijstje kunnen maken met z'n allen. Hier een bescheiden aanzet:

@youpvanthek
@femkehalsema
@apechtold
I'm feeling like a Monday but someday I'll be Saturday night!
(Bon Jovi)
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

Twitter

Bericht door vlindertie »

@ Spring; ga lekker je gang zou ik zeggen. Hoe groter de verspreiding, hoe eerder de kans dat iemand het serieus op pikt. Ik dacht wel dat iemand anders ook al aan het twitteren was geslagen, maar ik weet het niet precies.
Ik hoop dat je reacties krijgt en dat je ons die laat weten.

Succes.
XX Vlindertie
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Contacteer:

Twitter

Bericht door Esther »

Spring geniaal. Die Youp van het Hek zou eigenlijk het filmpje op youtube moeten zien dat Frank hier op de site heeft geplaatst. Je vindt het bij het Alternatief. Ik heb helemaal dubbel gelegen van het lachen.

Liefs,
Esther

http://www.onwilliglichaam.blogspot.com
marlène
Gevorderd lid

Twitter

Bericht door marlène »

Ik heb een twitter account maar meer dan een paar lijntjes posten van de brainstorming campagne lukt me nog niet. Al die moderne media :)

Dit is mijn twitteradres:

@TheMEOblogs
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
aimee
Actief lid

Twitter

Bericht door aimee »

@Spring; weet jij toevallig of als ik tweets van anderen "Retweet", ze dan ook aankomen op bestemming? Is vr mij handiger ivm n link naar mijn site.. Hoop t wel!!
Ik vertrek vandaag, elke dag opnieuw..
www.aimee.vertrektvandaag.nl

Ik ben inmiddels ook vertrokken op Twitter!!
http://twitter.com/Aimee_CVS of http://aimee.vertrektvandaag.nl/twitter
Feniks
Vertaler

Twitter

Bericht door Feniks »

Ik heb ook een account aangemaakt. Morgen Twitteren!
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Twitter

Bericht door bloemetje »

Ms heeft Ricky Gervais ook een Twitteraccount? Dan dus wel een Engelstalige tweet :mrgreen:
marlène
Gevorderd lid

Twitter

Bericht door marlène »

Mijn enkele tweeter acties hebben me een volger opgeleverd. Eén of andere kerel in Viral Marketing lol.

Heb een paar slogans van de brainstormsessie gepost en dat trekt volk aan! Met dank aan de breinen hier op dit forum. Onze ME actie gaat nog aandacht trekken.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

Twitter

Bericht door vlindertie »

Eigenlijk heb ik een hekel aan al die moderne meuk, maar ik ben erg blij dat het ons helpt.
Goed werk Tweeties!
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
tinnie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door tinnie »

ik vind het reuze dat deze actie er is, maar zelf ben ik ook een computer facebook en twitter analfabeet, dus meedoen gaat voorlopig niet.
succes
Plaats reactie