Stoelgangonderzoek Diagnos-Techs, Inc.
Moderator: Moderators
Stoelgangonderzoek Diagnos-Techs, Inc.
Heeft er iemand al ervaring met het opsturen van stoelgang naar USA naar de firma Diagnos-Techs, Inc.?
Ik heb dit vandaag bij De Meirleir mee naar huis gekregen.
Via wat sturen jullie dit op? De gewone post?
Hoeveel kost dit eigenlijk want ik vind nergens prijzen terug. Bij mij is het Regular GI panel aangekruist, niets anders.
Moeten deze binnen een bepaalde periode in Amerika aankomen?
Ik heb dit vandaag bij De Meirleir mee naar huis gekregen.
Via wat sturen jullie dit op? De gewone post?
Hoeveel kost dit eigenlijk want ik vind nergens prijzen terug. Bij mij is het Regular GI panel aangekruist, niets anders.
Moeten deze binnen een bepaalde periode in Amerika aankomen?
het is een andere test, namelijk meer gericht naar parasieten enzo dacht ik (en nog andere dingen hoor), terwijl bij redlabs is voor de microbiele analyse.
ik denk dat dat idd gewoon met de post was, de instructies zitten in die kit. het is al een hele tijd geleden bij mij maar dat herinner ik me er nog van.
ik denk dat dat idd gewoon met de post was, de instructies zitten in die kit. het is al een hele tijd geleden bij mij maar dat herinner ik me er nog van.
Het is inderdaad voor parasieten op te sporen volgens De Meirleir.
Wat er dus niet op de formulieren staat is binnen welke termijn het moet arriveren op zijn bestemming. Er staat enkel: "Samples must be shipped according to our instructions to arrive at the laboratory within the stability period of the test(s).".
@tanto: Welke formule heb jij gebruikt bij TNT?
Ik denk wel dat een snelle levering veel duurder is dan een normale levering die enkele dagen onderweg is...
Wat er dus niet op de formulieren staat is binnen welke termijn het moet arriveren op zijn bestemming. Er staat enkel: "Samples must be shipped according to our instructions to arrive at the laboratory within the stability period of the test(s).".
@tanto: Welke formule heb jij gebruikt bij TNT?
Ik denk wel dat een snelle levering veel duurder is dan een normale levering die enkele dagen onderweg is...
De gewone levering. Die was alsnog 10 E.
Je kunt het het beste maandag of dinsdag wegbrengen dan is hij er donderdag of vrijdag en dan is ie nog vers genoeg zeg maar. Dat is me toen verteld door de ass. van DML.
Prijs was trouwens 250 E. (niet te veel aan denken).
suc6!
Je kunt het het beste maandag of dinsdag wegbrengen dan is hij er donderdag of vrijdag en dan is ie nog vers genoeg zeg maar. Dat is me toen verteld door de ass. van DML.
Prijs was trouwens 250 E. (niet te veel aan denken).
suc6!
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Absence of proof is not proof of absence
Ik vroeg me dat ook al af. Heb gisteren dat pakje meegekregen om naar USA te sturen en zit ook te twijfelen tussen gewone postverzending (via postkantoor) of via UPS oid. De kosten rijzen de pan uit, dus als het goedkoper kan dan doen we dat maar he
.

Every day may not be good, but there's something good in every day.
Kosten stoelgangtest DML in USA
topic samengevoegd. admin
Wie weet wat de kosten zijn van de test die DML in Amerika laat doen?
GI panel bij DIAGNOS-TECH. Tets op parasieten en amoebes.
Wie weet wat de kosten zijn van de test die DML in Amerika laat doen?
GI panel bij DIAGNOS-TECH. Tets op parasieten en amoebes.
Kosten stoelgangtest DML in USA
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)