blunders door concentratie- en geheugenproblemen

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

Moest vandaag boodschappen doen in een anders supermarkt dan normaal omdat de oude last had van een stroomstoring. Toen ik naar huis reed hoorde ik in de achterbak de tas met boodschappen omvallen. Ik zei hardop: ja hoor daar gaan de belastingen. :shock: Eh tuurlijk?
stargazertje
Gevorderd lid

Oh en:
Dag voor slachtoffers zinloos geweld = zinloze dag voor slachtoffers zinloos geweld.
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Ik kreeg vandaag een envelop terug (de post staakt hier niet?) die manlief eerder in de week had verstuurd, want ik had er geen huisnummer op gezet. Zucht.
Ietje
Beginner

Bericht door Ietje »

De kraan van je wastafel opendraaien en dan onder de douche gaan staan..
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door vlindertie »

een reading voor holbewoners bleek een reading voor 100 bewoners te zijn.
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
stargazertje
Gevorderd lid

Wil druppelende kraan dichtdraaien. Was alleen even vergeten dat ik net warm water had getapt en brand me aan de kraanbuis, wil mijn arm vervolgens wegtrekken in een reflex en ram het stuk waar er water uitkomt ook nog in mijn arm. 2x auw.
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Onze telefoonrekening is dubbel want ik ben meerdere keren per dag mijn gsm kwijt. Als ik totaal gefrustreerd om hulp roep en iedereen weer alle dekens en kussens heeft gecontroleerd, bellen we het maar op.

Blijkt het op de meest onmogelijke plaatsen te liggen. In de schuif met ondergoed, tussen de vitaminen en supplementen, in de boekenkast, in de sleutelhangerkast, ...

Jammer dat het niet werkt met mijn bankkaart. Die misleg ik ook altijd. Handig als je niet veel wil uitgeven maar lege provisiekasten werken op het humeur van mijn tienerzonen.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
mariabel
Beginner

Bericht door mariabel »

een theezak in mijn glas melk hangen...
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

en, was het lekker?
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Hoe oud ben je?

:shock: Denk denk #-o

Waarom stellen mensen ook van die moeilijke vragen :lol:
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

altijd maar schrijffouten!

webeweing ipv beweging
vloesitof ipv vloeistof
gezzaid ipv gezaaid
wekeklijks ipv wekelijks
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

die schrijffouten maak ik ook zo erg. lang leve de pc.

Vandaag: kijk schat, die mevrouw heeft een ladder aan met een panty erin.
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Ik vergeet telkens het woord 'zwaartekracht.' Dus dan heb ik het over de aantrekkingskracht of zuigkracht van de aarde. De meesten snappen dan wel wat ik bedoel :mrgreen:
karolien
Donateur
Donateur

Bericht door karolien »

Mijn dochter gaat sinds een tijdje niet meer bij mijn ex-man slapen, maar ip daarvan gaat ze s avonds een week bij hem en de volgende week eet ze hier.(we wonen niet ver uit elkaar)
Ik kon me met de beste wil van de wereld niet meer herinneren waar ze vorige week gegeten heeft, en heb haar een bericht moeten sturen om te vragen of ik avondeten voor haar moest voorzien of niet.
Ze lachen er hier mee, maar ik vind het eigenlijk echt niet meer om te lachen! :?
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

Dingen niet meer kunnen plaatsen en niet meer weten te herinneren, dat is bij mij de laatste tijd erger geworden... ik vind dat heel vervelend : mijn dochter vroeg mij van de week iets waarvan ik nu helemaal niet meer weet dat ik daar 'ja' op heb geantwoord ...
Plaats reactie