blunders door concentratie- en geheugenproblemen
Moderator: Moderators
-
- Gevorderd lid
-
- Gevorderd lid
- vlindertie
- VIP-donateur
-
- Gevorderd lid
Onze telefoonrekening is dubbel want ik ben meerdere keren per dag mijn gsm kwijt. Als ik totaal gefrustreerd om hulp roep en iedereen weer alle dekens en kussens heeft gecontroleerd, bellen we het maar op.
Blijkt het op de meest onmogelijke plaatsen te liggen. In de schuif met ondergoed, tussen de vitaminen en supplementen, in de boekenkast, in de sleutelhangerkast, ...
Jammer dat het niet werkt met mijn bankkaart. Die misleg ik ook altijd. Handig als je niet veel wil uitgeven maar lege provisiekasten werken op het humeur van mijn tienerzonen.
Blijkt het op de meest onmogelijke plaatsen te liggen. In de schuif met ondergoed, tussen de vitaminen en supplementen, in de boekenkast, in de sleutelhangerkast, ...
Jammer dat het niet werkt met mijn bankkaart. Die misleg ik ook altijd. Handig als je niet veel wil uitgeven maar lege provisiekasten werken op het humeur van mijn tienerzonen.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
- vlindertie
- VIP-donateur
altijd maar schrijffouten!
webeweing ipv beweging
vloesitof ipv vloeistof
gezzaid ipv gezaaid
wekeklijks ipv wekelijks
webeweing ipv beweging
vloesitof ipv vloeistof
gezzaid ipv gezaaid
wekeklijks ipv wekelijks
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
- vlindertie
- VIP-donateur
Mijn dochter gaat sinds een tijdje niet meer bij mijn ex-man slapen, maar ip daarvan gaat ze s avonds een week bij hem en de volgende week eet ze hier.(we wonen niet ver uit elkaar)
Ik kon me met de beste wil van de wereld niet meer herinneren waar ze vorige week gegeten heeft, en heb haar een bericht moeten sturen om te vragen of ik avondeten voor haar moest voorzien of niet.
Ze lachen er hier mee, maar ik vind het eigenlijk echt niet meer om te lachen!
Ik kon me met de beste wil van de wereld niet meer herinneren waar ze vorige week gegeten heeft, en heb haar een bericht moeten sturen om te vragen of ik avondeten voor haar moest voorzien of niet.
Ze lachen er hier mee, maar ik vind het eigenlijk echt niet meer om te lachen!