lichamelijk gevonden problemen

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gast

lichamelijk gevonden problemen

Bericht door Gast »

Wist niet goed wat te doen maar ga ik alle lichamijke gevonden zaken hier op een rijtje zetten. Buiten alle syptomen van fybro en ME werd het volgende gevonden (paar dokters en professor zeggen dat ik iets heb maar als ze alles bijeen bekijken weten ze niet welke ziekte ik heb buiten ME :

Wie heeft dit ook en wat denken jullie ?

Teveel neutrofielen, te weinig lymfocyten, aspecifieke witte stofletsels in hersens en lever, nieren type 2, mastoïditis met sluimering in de hersens, te hoge albumine serum, EBV, toxoplasmose, hepatis A, Epstein Barr virus, ziekte van Menière, status van euthyreoïdie, fukudi criteria voldaan, druk gevoel thorocaal, vesperaal oedeem, verhoogde creatine, te lage MCHC, te lage moncyten, teveel basofiele granulocyten, teveel eiwit, inflammatie C-reatief proteine 0,50 (max toegelaten 0,05), te hoge transferrine, teveel leucocyten, bacterieën 90 ipv max. 0-15, pyelnefritis linker nier, te lage ferritine, ulnarisprobleem thv. cubitale goot
esther26
Beginner
Berichten: 72
Lid geworden op: 30 dec 2007, 15:21

lichamelijk gevonden

Bericht door esther26 »

Ze hebben idd heel wat gevonden. Ik kan je er helaas niet mee helpen, maar ik wens je wel veel sterkte. Lijkt me niet makkelijk als ze allemaal afwijkende dingen vinden, maar niet echt kunnen zeggen wat het is.
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

lichamelijk gevonden

Bericht door vlindertie »

Nou Trukske dat is me nog al niet wat! Is er ook nog iets wat wel goed klopt in jouw lijfje? Dit is heel heftig en lijkt me meer onderzoek nodig hebben. Hebben die artsen ook contact met elkaar of doen ze allemaal afzonderlijk hun ding?

Heel veel sterkte zeg.

Vlindertie
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gast

lichamelijk gevonden

Bericht door Gast »

Heb alle ziekenhuizen al gedaan en ook via internist dus wordt met professoren en verschillende dokters besproken en niemand weet wat ! Ik ga dus in juni volgend jaar naar Lambrecht want voor de rest weet ik het helemaal niet meer wat te doen en te denken.
Plaats reactie