Ik vrees dat het allemaal een kwestie van interpretatie van de vertaalde feiten is. Ik lees in het Engelstalige stuk dat het ME zou kunnen zijn en dat de ziekte life-changing is. In het nederlandstalige stuk wordt er verwezen naar een radio-uitzending die door hen naar alle waarschijnlijkheid is geïnterpreteerd. Het zou zomaar ME kunnen zijn. Sterren zullen er niet immuun voor zijn.
Op een Amerikaans forum beweerde iemand te weten dat Cher het ook heeft. Blijkt nog steeds de schaamte te regeren in dit land van de onwetenden. Hoog tijd dat er duidelijkheid komt in de ziekte.
Liefs,
Esther
Robbie Williams heeft ook ME...? Nee, toch niet!
Moderator: Moderators
Ik zit net Ivo Niehe te kijken en de reunie van Take That!
Vraagt Ivo aan Robbie of hij weer 100% gezond is, dan knikt deze nee. Vervolgens zegt Ivo; Oké, 98% dan! Dan zie ik Robbie weer knikken. Hij antwoordt: " Het is ongeveer 60% en daar ben ik al heel blij mee!" Moest ineens denken aan dit onderwerp en de speculaties. Dan springt Robbie ook nog eens als een veertje uit zijn stoel als het alarm afgaat in kamer en haast zich naar het balkon. Ik herken die reactie en hoop toch stiekem: Als jij nou ME/CVS hebt, kun je dan niet voor ons in de Spotlights treden?
Voordat ik kan knipperen met mijn ogen zit ineens die lieve Rieu in de stoel bij Ivo. Een virus op het evenwichtsorgaan, 4 maanden niets kunnen doen. Ben ik nu zo slecht dat ik mijn ziekte op heel bekend Nederland en buiten de landsgrenzen wonende popidolen projecteer? Foei Esther, foei!
Liefs,
Esther
http://www.onwilliglichaam.blogspot.com
Vraagt Ivo aan Robbie of hij weer 100% gezond is, dan knikt deze nee. Vervolgens zegt Ivo; Oké, 98% dan! Dan zie ik Robbie weer knikken. Hij antwoordt: " Het is ongeveer 60% en daar ben ik al heel blij mee!" Moest ineens denken aan dit onderwerp en de speculaties. Dan springt Robbie ook nog eens als een veertje uit zijn stoel als het alarm afgaat in kamer en haast zich naar het balkon. Ik herken die reactie en hoop toch stiekem: Als jij nou ME/CVS hebt, kun je dan niet voor ons in de Spotlights treden?
Voordat ik kan knipperen met mijn ogen zit ineens die lieve Rieu in de stoel bij Ivo. Een virus op het evenwichtsorgaan, 4 maanden niets kunnen doen. Ben ik nu zo slecht dat ik mijn ziekte op heel bekend Nederland en buiten de landsgrenzen wonende popidolen projecteer? Foei Esther, foei!
Liefs,
Esther
http://www.onwilliglichaam.blogspot.com