XMRV-test: wat schiet je er mee op?

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

mira
Donateur
Donateur

Bericht door mira »

@ Niessie :
wil dat nu zeggen dat ik moet wachten tot mijn volgende consultatie, dit is
begin januari, om een uitslag te weten ?
Ik snap het niet goed, wéét je het nu of wacht je nog ?

bedankt
Mira
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door niessie »

@Mira ik weet nog steeds de uitslag niet en ik krijg het persoonlijk van DML over de post zeiden ze bij Himmunitas want alleen de professor mag hier de uitslag van doorgeven .......
Ik heb pas in Januari een afspraak bij DML en ik ga echt niet zo lang wachten op de uitslag!!!!
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door tanto »

Waarom is het zo erg om te wachten?
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
mira
Donateur
Donateur

Bericht door mira »

omdat er bij ons heel binnenkort een kleinkindje verwacht wordt
en ik liever gééééén :!: ( bangelijke , al dan niet doorgeefbare ? ) besmettingen heb. Wie zal het zeggen ?

Ik word , spijtig genoeg, heel onzeker ! En dat met zo'n blijde gebeurtenis op til... :cry:
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Nou.... Als je eenmaal de stap hebt gezet wil je het weten ook.
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
klaproos
Actief lid

Bericht door klaproos »

niessie schreef:@Mira ik weet nog steeds de uitslag niet en ik krijg het persoonlijk van DML over de post zeiden ze bij Himmunitas want alleen de professor mag hier de uitslag van doorgeven .......
Ik heb pas in Januari een afspraak bij DML en ik ga echt niet zo lang wachten op de uitslag!!!!
Ik hoop voor jou dat het inderdaad zo is; tegen mij zei hij dat de uitslag niét met de post verstuurd werd, omdat "de postbode daarmee geen zaken heeft". Ik moest voor de uitslag op consult.
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door tanto »

mira schreef:omdat er bij ons heel binnenkort een kleinkindje verwacht wordt
en ik liever gééééén :!: ( bangelijke , al dan niet doorgeefbare ? ) besmettingen heb. Wie zal het zeggen ?

Ik word , spijtig genoeg, heel onzeker ! En dat met zo'n blijde gebeurtenis op til... :cry:
Maar als je weet dat je besmet bent, weet je nog steeds niet of en hoe het wordt overgedragen op anderen. Dus je zult nog steeds zelf het besluit moeten nemen hoe hiermee om te gaan.

tanto
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door tanto »

JannekeB schreef:Nou.... Als je eenmaal de stap hebt gezet wil je het weten ook.
Mijn bloed is ook onderweg, maar ik voel helemaal die drang niet om het nu al te weten. Vooral omdat er verder nog weinig bekend is. Dan weet ik of ik wel of niet besmet ben en dan weet ik nog niet wat ik ermee moet. Daarbij kan de uitslag ook nog vals-negatief zijn.

Ik heb het wel laten testen omdat ik het toch ooit zou willen weten, dus waarom niet zo snel mogelijk.

JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Ik krijg de uitslag ook rechtstreeks omdat ik het zonder arts heb laten testen.
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
klaproos
Actief lid

Bericht door klaproos »

JannekeB schreef:Ik krijg de uitslag ook rechtstreeks omdat ik het zonder arts heb laten testen.
Oh, ik wist niet dat dat kon. Goed om weten.
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door niessie »

Er is mij echt beloofd dat ik het per post zou krijgen :shock:
Ik heb een postbode die de post niet openmaakt!!!
Ik ben gewoon erg nieuwsgierig naar mijn uitslag ...eenmaal geprikt wil ik wel de uitslag weten :wink:
Ik weet ook dat ik er op dit moment er niet zo heel veel mee kan maar toch....ik ben heel nieuwsgierig en kan niet wachten op de uitslag!
Tanto ik vind het knap van je dat je hier zo rustig onder blijft want jij hebt toch ook bloed laten prikken.......

Ondanks dat ik niet zoveel kan met de uitslag gaan bij mij wel meer dingen duidelijk worden en wie weet in de toekomst kan er wat mee gedaan worden :wink:
wendy123
Actief lid

Bericht door wendy123 »

Mij is gezegd dat ik de uitslag in de bus krijg. Als ik niet positief ben, wacht ik nog een tijdje met terug naar DML te gaan.
frie
Beginner

Bericht door frie »

Volgens mij heb je geen of zeer weinig voordeel door deze testen te laten doen. Het kost je alleen maar veel geld en het is meestal een ontgoocheling. Er wordt veel beloofd maar het resultaat blijft achterwege!!

Ik ben al jaren in behandeling bij DM maar heb voor me uitgemaakt dat ik realistisch moet zijn en daar moet uitbollen. Volgende week heb ik nog een afspraak. Ja ik heb deze test ook laten doen en ben positief bevonden maar wat maakt het uit?? Ik ben al jaren bezig met antibiotica en zoveel voedingssupplementen. Geld kost het genoeg en wie wordt er beter van?? Ik niet!! Ik ben ondertussen op eigen beslissing de vele medicatie aan het afbouwen omdat het me waarschijnlijk nog zieker maakt.
Dat we proefkonijnen zijn dat is ongeveer zeker en we mogen het gelag ook nog betalen. Bijna ieder jaar wordt er een nieuwe behandeling voorgesteld en belooft dat je genezen wordt. Ik hou het voor bekeken. Mijn energie en geld wat nog overblijft kan ik voor andere dingen gebruiken. Dit is de reden dat ik al langere tijd niet meer reageer op dit forum. Het kost te veel energie om hier mee bezig te zijn.

Ik zal nog wel regelmatig kijken of er een doorbraak komt maar ik geloof er niet meer in.

Veel succes voor de volhouders en ik hoop dat jullie een sponsor hebben.
josje
Gevorderd lid

Bericht door josje »

frie, ik kan me wel een beetje indenken dat je het zo voelt, ik heb zelf nu 15 jaar me en de paar jaar daarvoor bijna constand zware migraine, ik heb ook niet altijd meer zoveel hoop op verbetering, ben nu wel met de ldn bezig maar voel nog geen verbetering,maar dat kan nog komen.
frie, sterkte met alles.
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

hallo Frie

het is frustrerend inderdaad. Allerlei zaken uitproberen. Ik kan alleen spreken voor mezelf maar neuraal therapie bleek een fantastisch hulpmiddel tot mijn arts een ernstig rugletsel kreeg en niet meer werkt en nu na 5 maanden LDN (low dose naltrexone) merk ik een enorme verbetering.
Er zijn hier nog enkele mensen die het met succes uitproberen. Het kost om en bij de 15 euro per maand dus best te betalen.

Als je meer info wil, neem eens een kijkje op het topic low dose naltrexone en op mijn blog heb ik er een hele pagina met links aan gewijd.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Plaats reactie