blunders door concentratie- en geheugenproblemen

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door vlindertie »

Ja Marlène, dat mag je zeker! Was inderdaad ook niet de handigste aktie van de dag, week of jaar. Maarja, als PMS symptoom ging ik er toch weer op.

XXX Vlindertie
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
miljusch
Donateur
Donateur

Bericht door miljusch »

Ik heb wel eens gehad dat ik de kattebrokken in de vaatwasser wilde stoppen,
en kattebrokken lijken me toch niet echt lekker :shock:
Waar een wil is is een weg
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

Ik ging vandaag naar de benzinepomp om kauwgum te halen. Staat die mevrouw me aan te kijken en ik zei alleen maar; wat kwam ik hier nou toch doen? Ja, dat wist dat mens ook niet natuurlijk. Heb 2 minuten staan tobben en toen wist ik het weer. #-o
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

Gister avond wist ik ineens niet meer welke kleur tandenborstel van mij was....
Ik kon er echt niet op komen en heb t mijn man moeten vragen.
Gister was niet zo'n beste dag!
Nymf
Actief lid

Bericht door Nymf »

Ben net begonnen een eigen website te maken, met een soort cursus op internet. Ik loop meteen al vast. Ben echt zó doodmoe van de geringste inspanning om me even te concentreren. Oh, wat wordt ik hier toch niet goed van. Die watten in mijn hoofd. Ik lijk volgens mij ook voor de buitenwereld iemand met een verstandelijke beperking. Vroeger was ik toch best een beetje slim. Niet echt extreem, maar nu helemaal niet meer. GRRRRRR...
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Leuk om te lezen, Marije. Wordt het een blog? Mogen we dan meelezen? Succes ermee, dat zal je nodig hebben om nieuwe dingen onder de knie te krijgen terwijl je met een ME-hoofd zit opgezadeld. Geldt voor ons allemaal.
Ietje
Beginner

Bericht door Ietje »

Vanmorgen bij omroep MAX geheugentrainer.
Een boodschappenlijstje onthouden..
Champions, tomaten, toiletpapier, rijswafels enz... 8 dingen..

Ik op de bank, tellen met de vingertjes, uh.. iets met de T.. uh..de T.. uhmm..
Komt mijn vriend van het toilet de woonkamer binnen, kijkt naar de tv en zegt
"Toiletpapier"..
Zeg ik, "ligt in de gangkast".. uh iets met de T.. uhmm..

Ik kon nog steeds niet op toiletpapier komen...

Vriend lief kijkt me maar lachend aan... :lol:
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

Onze partners hebben best een komisch leven met ons!!
Zij hebben iedere dag hun eigen komedie op de bank liggen.
Nymf
Actief lid

Bericht door Nymf »

Bedankt Bloemetje voor je leuke reactie!
Acceptatie is het enige juiste woord voor een hoofd vol watten.

Het wordt geen blog. Eigenlijk weet ik niet eens wat een blog is, ik heb er echt (nog) helemaal geen verstand van. Ik wil over een interesse van me een website maken die andere mensen kunnen lezen, maar ik weet van websites nog helemaal niets, dus ik moet geduld hebben, en niet teveel haast hebben. Maar dat moet ik na 14 jaar ziek zijn toch wel gewend zijn denk ik dan, nee dus, eigenlijk nog steeds niet :!: :!: :!:
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Geduld is helemaal geen schone zaak, zoals men zegt. Ongeduld is gewoon een stinkend vervelend gevoel dat je op de hielen blijft zitten!! Grrrrrrrrrrr!!
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Ow ja die geheugentrainer.... Die grijze haren in de studio kunnen het beter dan ik :roll:
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
jessie
Actief lid

Bericht door jessie »

Eten halen bij de supermarkt, net na het afrekenen erachter komen dat je 1 dingetje vergeten bent. Je gaat dus nog een keer de supermarkt door om dat ene artikel te kopen, rekent af en loopt weg, het artikel blijft vervolgens nog bij de kassa liggen....
Mevrouw! ohw ja...
Gast

Bericht door Gast »

Ik wel wat gelachen stilletjes bij het lezen van jullie blunders :oops: ben toch blij dat ik niet alleen ben, denk soms dat ik dement wordt.
Mijn kinderen bij verkeerde voornamen noemen doe ik ook, vergeten wat ze me vragen ook, of ik vraag meermaals hetzelfde op korte tijd. Uitspraken zoals het ligt in de kelder ipv van keuken te zeggen gebeurt heel veel. Kreeg zelfs soorten black outs was paar km van huis en wist niet waar ik woonde, mijn adres, wat ik er deed... Zo kreeg ik ook eens een black out op ne middag dat ik opzoek ging in huis of ik wel kinderen had en hoeveel. Werd heel angstig hoe kwamen die thuis van school ? en om laat ? Wij een klassement kast heb voor beiden een map met daarin alle nodige info om snel terug te vinden en ja niemand weet dat hier in huis, dat denk ik :-#
stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

Ik weet niet of het hier hoort maar ik zag net een aap zonder hoofd op de tv voorbij komen? Hoofd was gewoon verdwenen? :shock: Zo was die er het ene moment en het volgende moment was die weg terwijl de aap heerlijk bleef spelen met zijn soortgenoot.
Ietje
Beginner

Bericht door Ietje »

stargazertje schreef:Ik weet niet of het hier hoort maar ik zag net een aap zonder hoofd op de tv voorbij komen? Hoofd was gewoon verdwenen? :shock: Zo was die er het ene moment en het volgende moment was die weg terwijl de aap heerlijk bleef spelen met zijn soortgenoot.
Oeps.... denk dat je dit soort dingen niet zomaar in de buitenwereld moet vertellen!
Kan heeeel raar klinken, ik moest er erg om lachten (sorry hoor) maar je bericht straalt verbijstering uit. :lol:

Is het nog goed gekomen met die aap? :wink:

Maar belangrijker, zie je nu wel weer normaal? En het duurde toch maar heel even?
Plaats reactie