blunders door concentratie- en geheugenproblemen
Moderator: Moderators
- vlindertie
- VIP-donateur
- vlindertie
- VIP-donateur
3 x hetzelfde blad inscannen, ook een vorm van bezigheidstherapie
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
- vlindertie
- VIP-donateur
Je man zegt al drie keer deze week tegen je dat hij vrijdag na het werk later thuis komt want even naar een maatje een biertje halen.
Komt-ie vrijdag dus veel later thuis en vraag ik; waar heb jij gezeten?? Kon me er echt niets van herinneren.........
Komt-ie vrijdag dus veel later thuis en vraag ik; waar heb jij gezeten?? Kon me er echt niets van herinneren.........
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
aiai.....chlamydia is ook erg vervelend....
Ik heb het vandaag ook heel erg, maar ik ben alweer vergeten wat ik wilde opschrijven.
Oh ja, iemand vroeg iets over een project waar ik aan mee heb gewerkt, maar ik wist er niets meer van..handig werken met ME.
Ik heb het vandaag ook heel erg, maar ik ben alweer vergeten wat ik wilde opschrijven.
Oh ja, iemand vroeg iets over een project waar ik aan mee heb gewerkt, maar ik wist er niets meer van..handig werken met ME.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Absence of proof is not proof of absence
Absence of proof is not proof of absence
Ik moest een stukje met de bus. OV chipkaart in mijn hand omdat ik anders echt vergeet uit te checken. Tijdens het ritje steeds in mezelf herhaalt...niet vergeten uit te checken...niet vergeten uit te checken en wat doe ik?...met de kaart in mijn hand loop ik wezenloos naar buiten en vergeet natuurlijk uit te checken
groetjes, Visje

groetjes, Visje
Of die (ex-)collega die je zegt, 'Oh dat is interessant, stuur me dat eens door per email ajb."
Help hoe heet die kerel ook alweer? Het begint met een P ... Pinokkio, Peter Pan, ...
Inmiddels heeft de collega door aan je blik dat je zijn naam kwijt bent. Het is Paul, Paul D. en stapt met een schuddende blik op.
Help hoe heet die kerel ook alweer? Het begint met een P ... Pinokkio, Peter Pan, ...
Inmiddels heeft de collega door aan je blik dat je zijn naam kwijt bent. Het is Paul, Paul D. en stapt met een schuddende blik op.
- vlindertie
- VIP-donateur
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Vlindertie, mag ik dat schrobben ook als een blunder noteren?