LDN (Low Dose Naltrexone)
Moderator: Moderators
Oke, ik heb de naltrexon ook binnen.
Er zit geen rekening bij dus, zal het gratis zijn???
En bij mij staat de 50mg naltrexon mengen met 10ml fysiologisch zout.
En dan 2 druppels daarvan nemen.
Hoe komt het bij jullie dan 100ml water?
Het hangt er toch ook van af hoe groot die druppeltellers zijn???
Er staat ook bij dat het goed is tegen jeuk, kan komen door een slechte leverwerking of slechte werking vd nieren! Dat heb ik namelijk!!! Heel de dag jeuk onder mijn huid! dus ik heb er goed aan gedaan om hiermee te beginnen.
Er zit geen rekening bij dus, zal het gratis zijn???
En bij mij staat de 50mg naltrexon mengen met 10ml fysiologisch zout.
En dan 2 druppels daarvan nemen.
Hoe komt het bij jullie dan 100ml water?
Het hangt er toch ook van af hoe groot die druppeltellers zijn???
Er staat ook bij dat het goed is tegen jeuk, kan komen door een slechte leverwerking of slechte werking vd nieren! Dat heb ik namelijk!!! Heel de dag jeuk onder mijn huid! dus ik heb er goed aan gedaan om hiermee te beginnen.
fysiologisch zout en dan 2 drupppels nemen????
Nooit van gehoord
Voor zover ik altijd gelezen heb gebruiken mensen (ook in Amerika) altijd de methode die ik hier uitgelegd heb
ik vind dit erg vreemd klinken en ben dit in al die maanden dat ik LDn berichten lees nog nooit tegengekomen
ik zou dit eerst nog even navragen hoor!!
Nooit van gehoord
Voor zover ik altijd gelezen heb gebruiken mensen (ook in Amerika) altijd de methode die ik hier uitgelegd heb
ik vind dit erg vreemd klinken en ben dit in al die maanden dat ik LDn berichten lees nog nooit tegengekomen
ik zou dit eerst nog even navragen hoor!!
Hallo Nabo
Als je er later meer over wil lezen, ik heb een samenvatting gemaakt van een heleboel links en feiten omtrent LDN op mijn weblog
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com/p/l ... exone.html
Het is een immuunmodulator dat endorfinen in je lichaam aanmaakt zodat je immuunsysteem terug werkt. Resultaat, je lichaam gaat zelf weer de strijd aan met beestjes & Co.
Veel chronisch zieken zijn ermee gebaat. Zelfs MS patienten kunnen dankzij dit middel soms terug stappen.
Het is spotgoedkoop en onbekend bij artsen want geen enkel pharmaceutisch bedrijf kan er nog een patent op nemen dus promoten ze het niet.
Oorspronkelijk was het bedoeld voor drugsverslaafden maar blijkt dat het in een veel lagere dosis dus je immuunsysteem en nog veel meer regelt.
Als je er later meer over wil lezen, ik heb een samenvatting gemaakt van een heleboel links en feiten omtrent LDN op mijn weblog
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com/p/l ... exone.html
Het is een immuunmodulator dat endorfinen in je lichaam aanmaakt zodat je immuunsysteem terug werkt. Resultaat, je lichaam gaat zelf weer de strijd aan met beestjes & Co.
Veel chronisch zieken zijn ermee gebaat. Zelfs MS patienten kunnen dankzij dit middel soms terug stappen.
Het is spotgoedkoop en onbekend bij artsen want geen enkel pharmaceutisch bedrijf kan er nog een patent op nemen dus promoten ze het niet.
Oorspronkelijk was het bedoeld voor drugsverslaafden maar blijkt dat het in een veel lagere dosis dus je immuunsysteem en nog veel meer regelt.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Als dat advies van de poort komt moet het goed zijn maar ik heb van deze methode echt nog nooit eerder gehoordkarolien schreef:Hej Greta,
dit hebben ze me bij de poort gezegd en op papier meegegeven.
Ik ben gisteren toch maar met 1 druppel gestart ipv 2 en al maar goed want had wel redelijk wat gewaarwordingen. Ik hou mijn bevindingen hierover bij op mijn dieetweblog, dan kunnen degene die geintereseerd zijn, daar lezen.
Heb je een link naar je dieetweblog en plaats je hier ook af en toe wat?
Dan houden we alle LDn info centraal
2de dag met 0,25mg:
Ik heb al veel minder last van de LDN dan gisteren, dus ben er over aan't denken om misschien deze avond al over te stappen op 0,5mg.
tussen het slecht voelen door de LDN voelde ik ook wel een lichte kracht en warmte vanbinnen die me deed voelen dat LDN het juiste voor me is.
Greta,
Mijn dieetweblog staat bij de andere weblogs, waar ook die van Melanie en zo staan.
Ik zal hier tussendoor ook wel wat verslag uitbrengen, maar schrijf het hier niet graag vol, snapte?
Ik heb al veel minder last van de LDN dan gisteren, dus ben er over aan't denken om misschien deze avond al over te stappen op 0,5mg.
tussen het slecht voelen door de LDN voelde ik ook wel een lichte kracht en warmte vanbinnen die me deed voelen dat LDN het juiste voor me is.
Greta,
Mijn dieetweblog staat bij de andere weblogs, waar ook die van Melanie en zo staan.
Ik zal hier tussendoor ook wel wat verslag uitbrengen, maar schrijf het hier niet graag vol, snapte?