Ik denk dat Kimmeken deze vraag bedoelt!kimmeken schreef:hoeveel jaren hebben jullie van dokter naar dokter moeten lopen voor je wist dat je cvs had en hoe waren jullie bevindingen daarbij
cvs? wie heeft advies?
Moderator: Moderators
hoi kimmeken,
eindelijk heb je nu dan een diagnose!
lupus is een hele akelige ziekte, dus goed dat je nu onder conrtole bent van een reumatoloog
lupus kan mild verlopen maar ook heel ernstig zoals je al aangaf,als de medicatie aanslaat ga je je wat beter voelen hoop ik
veel info is te vinden op forum cib liga be
sterkte ermee
eindelijk heb je nu dan een diagnose!
lupus is een hele akelige ziekte, dus goed dat je nu onder conrtole bent van een reumatoloog
lupus kan mild verlopen maar ook heel ernstig zoals je al aangaf,als de medicatie aanslaat ga je je wat beter voelen hoop ik
veel info is te vinden op forum cib liga be
sterkte ermee
hoi kimmeken.
hoe gaat het nu met je?
ben je een beetje bekomen van de diagnose lupus?
ik denk dat een heleboel mede forummers het berichtje van je niet gelezen hebben, of niet weten wat lupus is, vandaar de weinige reacties misschien
ik snap dat het een grote schok is, lupus is een hele akelige ziekte, dus goed dat je verder bent gegaan met onderzoeken
zelf herkende ik wel wat symptomen , en heb je dat ook verteld, eindelijk kan je dan goed worden behandeld
zag op het cib forum al wat reacties van andere forummers, dat is fijn ,zij kunnen je misschien beter helpen en voorlichten, maar ja lupus s bij ieder mens weer verschillend, eigenlijk net als me/cvs
ik heb zelf ontstekingen aan aders en pezen, dus mag eigenlijk niet klagen
heel veel sterkte ermee
hoe gaat het nu met je?
ben je een beetje bekomen van de diagnose lupus?
ik denk dat een heleboel mede forummers het berichtje van je niet gelezen hebben, of niet weten wat lupus is, vandaar de weinige reacties misschien
ik snap dat het een grote schok is, lupus is een hele akelige ziekte, dus goed dat je verder bent gegaan met onderzoeken
zelf herkende ik wel wat symptomen , en heb je dat ook verteld, eindelijk kan je dan goed worden behandeld
zag op het cib forum al wat reacties van andere forummers, dat is fijn ,zij kunnen je misschien beter helpen en voorlichten, maar ja lupus s bij ieder mens weer verschillend, eigenlijk net als me/cvs
ik heb zelf ontstekingen aan aders en pezen, dus mag eigenlijk niet klagen
heel veel sterkte ermee
Hoi kimmeken,
oeps, (zoals brandy al schreef) ik heb inderdaad je berichtje gemist en daardoor ook gemist dat je de diagnose lupus hebt gekregen.
Meis, ik begrijp goed dat je daar even van ondersteboven bent, aan de andere kant is het nu misschien toch een opluchting dat je nu weet waar al die klachten vandaan kwamen en vallen de puzzelstukjes op zijn plaats.
Heel veel sterkte!
Groetjes, Louisa
brandy schreef:ben je een beetje bekomen van de diagnose lupus?

Meis, ik begrijp goed dat je daar even van ondersteboven bent, aan de andere kant is het nu misschien toch een opluchting dat je nu weet waar al die klachten vandaan kwamen en vallen de puzzelstukjes op zijn plaats.
Heel veel sterkte!
Groetjes, Louisa
- vlindertie
- VIP-donateur