blunders door concentratie- en geheugenproblemen

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Daarom rijd ik steeds minder :cry:
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door sowfia »

en daarom ben ik gestopt met het leren autorijden. vind het nog steeds erg moeilijk, zo goed als al mijn vrienden kunnen nu rijden, mijn jongere zus gaat ermee beginnen, en ik moet weer eens aan de kant staan toekijken en de afhankelijkheid aanvaarden. pff. maar volgens mij was hier ooit ook een topic over.
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door vlindertie »

Autorijden is ook levensgevaarlijk. Ik ben regelmatig enthousiast op pad en weet dan niet meer waar ik heen ging, of weet niet eens waar ik ben en dan is het paniek. Maar ik heb t ook al eens gehad dat ik de afslag miste of dat ik erachter kwam dat iedereen 120 reed maar ik maar 90.....Zowiezo heb ik vaak black outs in de auto. Duren misschien maar 5 seconden maar dan ziet ineens het verkeer er heel anders uit!

Vlindertie
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
xenah
Beginner

Bericht door xenah »

Allemaal zo herkenbaar!
Wat doet me dit goed om deze dingen te lezen. Ik voel me al jaren een dwaas....
Ietje
Beginner

Bericht door Ietje »

Heerlijk om te lezen en herkenbaar...

Ik rijd al 23 jaar auto...

Waar is dat hendeltje voor.. waar is dat hendeltje voor... paniek..
Oh, de richtingaanwijzer :oops:

Uh.. waar rijd ik nou? waar moet ik naartoe.. welke richting.. ik herken het ergens wel... oh, 1 straat voor de straat waarin ik woon...

Met een vriendin zitten kletsen in de auto, ben aan het parkeren, auto stoppen en zeggen sorry kan ff geen 2 dingen tegelijk.
Zegt ze wil je dan eerst je parkeervak ingaan, je staat midden op straat.
Dacht dat ik er al was... :roll:

p.s. ik heb wel 23 schadevrije jaren...
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

wil ik mijn richting aanwijzer aanzetten gaan de ruitenwissers aan :lol:

Had ik onder de douche ook wel eens, wist ik niet meer hoe de kraan dicht moest.....

Hoe werkt LDN?
carlientje
Beginner

Bericht door carlientje »

Ik ben ook gestopt met autorijden nadat ik de rotonde verkeerdom nam
en ik snapte niet wat er nou zo vreemd was :oops: gelukkig geen andere auto's, hoe is het mogelijk ik rijdt al 25 jaar schadervrij.
Ietje
Beginner

Bericht door Ietje »

Ik ben wel eens op zondag naar mijn werk gereden i.p.v. maandag.
Vond het zo lekker rustig op straat...

Aan boodschappenlijstjes doe ik niet meer, die vergeet ik toch mee te nemen naar de supermarkt.
Ik hoefde maar 2 dingen te onthouden die ik werkelijk nodig had.
Onderweg naar de winkel repeterend, dit.. en dit..
In de supermarkt aangekomen was ik ze beiden kwijt, heb de hele zaak rondgehobbeld en ja gelukkig.. vuilniszakken en shampoo.
Thuisgekomen kwam ik tot de ontdekking dat ik geen vuilniszakken had gekocht en dat er al 3 flessen shampoo in de kast stonden...
tasty_mango
Beginner

Bericht door tasty_mango »

Vandaag was het weer zo ver over vermoeidheid gesproken.....
Mijn vader belt op, en verteld me we moeten vandaag naar de dieren arts....
Ik zo pap doe normaal jullie hebben geen huisdieren...Het was stil aan de overkant van de tel, een paar seconden hij zegt :' Sarah we hebben al 11 jaar een kat '...!!!

Ow ja....Sh*t vergeten......
mariabel
Beginner

Bericht door mariabel »

niet goed in mijn agenda gekeken dus zat te wachten bij de ergotherapeute die niet kwam.. mensen gingen bellen naar haar.. geen gehoor.... dus nog maar eens kijken in mijn agenda.. had ik bij de verkeerde afspraak gekeken.. dus ik was een uur te vroeg....
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door vlindertie »

oooh dat van die poes is wel heel erg!
Als ik eens niet zo duf in mijn hoofd ben en ik wil iemand iets vertellen ga ik ratelen. Dan blijf ik zinnen zeggen maar die staan niet met elkaar in verband en dan hoor ik mezelf praten en denken dit klopt niet en dan zit de ander me ook meewarig aan te kijken en dan begin ik weer terug over het onderwerp waarmee ik begon en dan is de chaos compleet. Dan val ik stil en ben ik even helemaal de weg kwijt. Pfffft.
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Ietje
Beginner

Bericht door Ietje »

tasty_mango schreef:Vandaag was het weer zo ver over vermoeidheid gesproken.....
Mijn vader belt op, en verteld me we moeten vandaag naar de dieren arts....
Ik zo pap doe normaal jullie hebben geen huisdieren...Het was stil aan de overkant van de tel, een paar seconden hij zegt :' Sarah we hebben al 11 jaar een kat '...!!!

Ow ja....Sh*t vergeten......

Gelukkig herkende je wel je vader! :wink: :wink:
nyx
Donateur
Donateur

Bericht door nyx »

vlindertie schreef:oooh dat van die poes is wel heel erg!
Als ik eens niet zo duf in mijn hoofd ben en ik wil iemand iets vertellen ga ik ratelen. Dan blijf ik zinnen zeggen maar die staan niet met elkaar in verband en dan hoor ik mezelf praten en denken dit klopt niet en dan zit de ander me ook meewarig aan te kijken en dan begin ik weer terug over het onderwerp waarmee ik begon en dan is de chaos compleet. Dan val ik stil en ben ik even helemaal de weg kwijt. Pfffft.
Dit ken ik heel goed en dan heb ik soms nog zo iets van eeehhh waar had ik het eigenlijk ook alweer over
Ietje
Beginner

Bericht door Ietje »

vlindertie schreef:oooh dat van die poes is wel heel erg!

Ja, ja, ja, heeel herkenbaar :lol: :lol:

Als mensen me dan raar aan gaan kijken zeg ik " ja, mijn gedachten kunnen sneller dan mijn praten, wa s je nog niet zover?
Ok doe ik het ff wat rustiger, zodat je het ook begrijpt..
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Kom ik net thuis van de bakker zit mijn kat me met grote ogen aan te kijken. Ik kijk op de klok: ja, ach gos het is al half twaalf!! En volgens je timerbakje moet je nog een uur!! Heb ik het vanmorgen verkeerd gedaan!? Ik bakje open gedraaid, zie ik net op de computer dat het pas half elf is...... duhuh. Maar kater was wel blij :lol:

Hoe werkt LDN?
Plaats reactie