Toen ik gelezen had dat het nog 15 jaar gaat duren voordat er een medicijn ontwikkeld is voor het XMRV-virus heeft dat bij mij persoonlijk onherroepelijk depressieve gevoelens losgebracht

Moderator: Moderators
Zo denk ik er helaas ook over!bellaa schreef:Misschien klinkt dat voor sommigen onvoorstelbaar, maar van vechten wordt je ook moe (ik bedoel nog vermoeider).
Natuurlijk wil ik beter worden. Geen twijfel. Maar ik heb het (op dit moment) een beetje gehad met al het geexperimenteer.
Is een combinatie ook mogelijk? Het is natuurlijk fijn om door LDN beter in je vel te kunnen zitten, maar van die vervelende virus wil ik ook wel graag af!karolien schreef:VGZM,
Als je twijfelt tussen Nexavir en LDN, kijk dan es naar het kostenplaatje, dan is je keuze snel gemaakt, volgens mij.
Ik zou het echt niet zien zitten om aan de Nexavir te beginnen!
De LDN is spotgoedkoop en als het dan verbetering kan brengen?
Ik begrijp niet wat je te verliezen hebt?
Erg herkenbaar en mooi omschreven @cansado, doet me een beetje denken aan het topic "achterlopen op leeftijdsgenoten".cansado schreef:Langdurig ziek zijn belemmert in zekere mate ook je persoonlijke groei/ontwikkeling, wat dat aangaat heb ik een hoop in te halen mits ik helemaal hersteld ben.
Dat waren precies mijn gedachtencansado schreef:Is een combinatie ook mogelijk? Het is natuurlijk fijn om door LDN beter in je vel te kunnen zitten, maar van die vervelende virus wil ik ook wel graag af!karolien schreef:VGZM,
Als je twijfelt tussen Nexavir en LDN, kijk dan es naar het kostenplaatje, dan is je keuze snel gemaakt, volgens mij.
Ik zou het echt niet zien zitten om aan de Nexavir te beginnen!
De LDN is spotgoedkoop en als het dan verbetering kan brengen?
Ik begrijp niet wat je te verliezen hebt?
@VGHM: Als ik het goed heb ben jij 7 of 8 jaar jonger: vandaar dat ik je ook zo goed begrijp?!verlorengezondheidman schreef:Erg herkenbaar en mooi omschreven @cansado, doet me een beetje denken aan het topic "achterlopen op leeftijdsgenoten".cansado schreef:Langdurig ziek zijn belemmert in zekere mate ook je persoonlijke groei/ontwikkeling, wat dat aangaat heb ik een hoop in te halen mits ik helemaal hersteld ben.
"Op sociaal, maatschappelijk en persoonlijk vlak wordt mijn ontwikkeling geremd dan wel geblokkeerd door ME/(cvs)"