Die jonge mensen, dan word ik zo bang voor mijn zoon.
Ik moet steeds maar aan een epidemie denken .
@stier : bij ging het ook zo maar je legt je lot toch in hun handen hè.
Als je er negatief tegenover staat en denkt : alles draait daar om geld, ja dan haak je af en zo zullen er zeker wel mensen zijn.
Soms denk ik : geen vooruitgang, tja maar aub geen achteruitgang.
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !
Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
@stier je hebt gelijk hoor je bent ook zelf verantwoordelijk voor de handtekening en je moet niet.....alleen meer duidelijkheid zou ik toch wel heel graag willen en de verpleging kon bij mij ook niet op alle vragen antwoord geven....
Het blijft allemaal uitproberen en hopen dat er ooit een wonder zal gebeuren!!!
Ik moet wel zeggen dat ik mss de volgende keer toch met ga nadenken over opnieuw te testen ........
Ik vroeg aan de verpleger of de test nu betrouwbaar was en hij zei van wel. Hij zei dat het nu 6 à 8 weken op cultuur staat en dus betrouwbaardere resultaten oplevert.
Oeps, dat was ik vergeten.
Bedankt Poppetje, maar dan moet die poll wel af en toe de lucht in. De meeste patiënten hebben een zeef ipv een geheugen, zoals je weet.
Ja dat zat ik ook te denken, als er even geen post is die dag dan zie je hem niet meer op de main-pagina staan. Ik weet niet wat de regels zijn, maar misschien wil een van de moderatoren overwegen om de poll standaard als onderwerp op de main-pagina te laten staan als dat kan?Zo hebben we inderdaad meer kans dat mensen het blijven zien en dus ook invullen.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet zoveel van die XMRV test.
Is er ergens een pagina op dit forum die kort uitlegt wat de verschillende testen bij Redlabs inhouden en hoe ik als niet-patient daar aan kan deelnemen zonder dat ik de 22 pagina's over dit onderwerp moet doornemen?
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Als niet patient (van DML bedoel je?), kan je de test ook aanvragen hoor. Heb ik en een aantal anderen uit nederland (die niet bij DML lopen) ook gedaan.
Ook al staat er dus op het aanvraagformulier dat je de naam van een arts moet invullen, dat is niet verplicht, je kunt dus ook als particulier de test aanvragen. En je krijgt dan zelf ook de uitslag thuis gezonden.
Ik weet niet waar je precies woont, maar als het te ver is om naar Redlabs te gaan (zij hebben een lab in de buurt waar je je kunt laten prikken, kunnen ze voor je regelen), kan je ook Redlabs mailen en vragen of ze jou voor de tests die je wilt laten doen de bloedbuisjes opsturen, zodat je zelf ergens in de buurt kunt regelen om geprikt te worden.
Je moet wel zorgen dat het bloed dan binnen 48 uur bij Redlabs is, sommigen brengen het zelf, anderen, zoals ik hebben REdlabs gevraagd om ook een UPS code/sticker toe te zenden via de mail (dit is de vaste koerier waarmee zij werken), zodat je die thuis kunt printen en op je envelop met bloedbuisjes kunt plakken, vervolgens UPS bellen, die komen het thuis bij je afhalen en brengen het binnen de afgesproken tijd naar Redlabs (dit was nodig omdat je via andere koeriers particulier officieel geen bloed mag versturen via de post, maar met die speciale sticker/code mag dat wel). Vanuit Nederland was dat 37 Euro voor UPS, vanuit belgie zal dat nog een stuk goedkoper zijn, Redlabs rekent dat voor je uit. De rekening voor die verzending van het bloed komt gewoon bij de rekening van de test zelf, als de bloedbuisjes eenmaal in goede orde ontvangen zijn.
Groetjes!
Laatst gewijzigd door poppetje op 03 nov 2010, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank je ZZ. DM beweerde gisteren glashard dat vals negatieve testen niet mogelijk zijn. Hier lees ik weer dat dit wel voorkomt. Soms zegt hij ook maar wat om ervanaf te zijn geloof ik.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het advies is een combi van beiden, omdat ze beiden voor en nadelen hebben.
Als jij momenteel medicatie gebruikt die een antivirale werking heeft, zou wellicht de serologie als eerste stap de beste zijn (daarmee kijken ze immers naar antistoffen, en niet naar het virus zelf, die wellicht door antivirale medicatie moeilijk detecteerbaar is). Aan de andere kant zou het zo kunnen zijn dat door een totaal in de war immuunsysteem je geen antistoffen meer maakt (waarbij de serologie dan weer een risico op een vals negatieve uitslag geeft). Ik maak het niet makkelijker he?