(orthomoleculair) arts ivm LDN - Noord Holland

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Ik overweeg toch LDN, ik ben behoorlijk radeloos zo onderhand. De combinatie van 4 chronische ziektes nekt me.
Ik ben al aan het Googelen geweest maar word er niet veel wijzer van....Ik bedoel, als iemand beweert dat je in 2 consulten beter kunt zijn weet ik al genoeg 8-[

(ik wil géén dieet alleen LDN)
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Janneke, het is wel belangrijk dat je de gifstoffen (exorfinen) in je lichaam doet dalen zodat de LDN sneller zijn werk kan doen.

Alleen iemand op de hoogte van LDN weet of jij last hebt van exorfinen ja of nee middels een specifieke test.

Ik stuur je een pb. En ja je je kan in twee consulten beter zijn met LDN ... Het klinkt ongelofelijk dat weet ik.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Wat nog een optie is, via google de zoekterm LDN AND apotheker AND regio X ingeven waar je woont.

Zo kwam ik uit bij een apotheek in Helmond die sinds kort LDN aanbiedt maar geen namen van artsen kon doorgeven wegens pas gestart.

Wie weet doet er eentje in jouw buurt minder moeilijk.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Plaats reactie