"kick"
Moderator: Moderators
"kick"
Ik krijg dikwijls een soort "kick" als ik gezondigd heb, als ik d us iets gegeten heb waar ik "intolerant "aan ben, soms zelfs een beetje draaierig in mijn hoofd.
Mijn ogen worden heel helder en scherp, dat duurt dan zo een kwartier tot een half uur en dan worden ze troebel.
Ook krijg ik soms niesbuien nadien.
Herkent er iemand dit?
Mijn ogen worden heel helder en scherp, dat duurt dan zo een kwartier tot een half uur en dan worden ze troebel.
Ook krijg ik soms niesbuien nadien.
Herkent er iemand dit?
Heb er eigenlijk nog nooit op gelet. Je bent erg alert!
Ik voel me wel beter als ik chocolade heb gegeten. Misschien omdat het stoffen bevat die een invloed hebben op de neurotransmitters zoals serotonine, dopamine, endorfine, ...
Ik voel me wel beter als ik chocolade heb gegeten. Misschien omdat het stoffen bevat die een invloed hebben op de neurotransmitters zoals serotonine, dopamine, endorfine, ...
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Ja, sinds de 2-jarige kursus die ik gevolgd heb, voel ik dagelijks naar "mezelf", mijn symptomen, of hoe zeg je zoiets?
En bij koolhydraten of chocolade heb ik dat ook, dat ik me beter voel.
Maar ik voel soms dat ik door mijn dieet te weinig koolhydraten heb, dat is ook niet goed, he, dan voel ik me zo lusteloos.
Maar ik ben wel "allergisch" aan veel koolhydraten, dus, het dilemma blijft;
En bij koolhydraten of chocolade heb ik dat ook, dat ik me beter voel.
Maar ik voel soms dat ik door mijn dieet te weinig koolhydraten heb, dat is ook niet goed, he, dan voel ik me zo lusteloos.
Maar ik ben wel "allergisch" aan veel koolhydraten, dus, het dilemma blijft;