Neuraal therapie
Moderator: Moderators
Zie mijn blog : hij kent het zeker, hij heeft er zijn thesis over gemaakt (ook als is dat misschien eeuwen geleden).
Hij gaat het mij voorschrijven denk ik via mijn nieuw behandelplan maar ik weet niet in welke vorm of welke dosis (hij had het over smelten onder de tong).
Volgens hem kan het ons niet genezen maar is het symptoombestrijding.
Ook al denkt Marlène daar misschien anders over.
De lijst met sites over ldn heb ik hem overhandigd.
Hij gaat het mij voorschrijven denk ik via mijn nieuw behandelplan maar ik weet niet in welke vorm of welke dosis (hij had het over smelten onder de tong).
Volgens hem kan het ons niet genezen maar is het symptoombestrijding.
Ook al denkt Marlène daar misschien anders over.

De lijst met sites over ldn heb ik hem overhandigd.
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !
Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Time For Lyme BE-NL
Uit onderzoek bij MS patienten is gebleken dat bij LDN gebruik mensen tot wel 400 % meer endorfine aanmakensenna schreef:Zie mijn blog :Volgens hem kan het ons niet genezen maar is het symptoombestrijding..
Dit is geweldig voor het immuunsysteem, sommige mensen met pancreaskanker die uitgezaaid was naar de lever ( Is normaal gesproken ongeneeslijk') hebben hun tumoren hierdoor zelfs zien verdwijnen
Dat is toch wel iets anders dan symptoombestrijding vind ik
Inderdaad !
Ik denk dat DML zich niet kan toespitsen op verschillende soorten medicatie. Hij is nu vooral bezig met die anti-virale middelen.
Daar zal hij zijn handen wel mee vol hebben.
Dat is mijn bescheiden mening hè...
Ik denk dat DML zich niet kan toespitsen op verschillende soorten medicatie. Hij is nu vooral bezig met die anti-virale middelen.
Daar zal hij zijn handen wel mee vol hebben.
Dat is mijn bescheiden mening hè...
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !
Time For Lyme BE-NL
Time For Lyme BE-NL
LDN voor onder de tong is nieuw voor mijsenna schreef:Hij gaat het mij voorschrijven denk ik via mijn nieuw behandelplan maar ik weet niet in welke vorm of welke dosis (hij had het over smelten onder de tong).
.
Ik heb hier werkelijk nog nooit over gehoord en heb toch al enorm veel over LDn gelzeen
Vraag me af of hij dit dan zelf bij een apotheek laat maken??
Die lage dosis wordt al door verschillende apothekers geleverd
Als je daar meer over wilt lezen kun je het onderwerp LDN op het MS forum lezen:
http://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=18923
Als je daar meer over wilt lezen kun je het onderwerp LDN op het MS forum lezen:
http://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=18923
De homepage van www.de-poort.be wordt regelmatig aangepast en ditmaal staat er zeer interessante informatie.
Een aanrader! Lezen tot het einde
www.de-poort.be
Een aanrader! Lezen tot het einde

www.de-poort.be
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Jezus wat een lap tekst
.
Heb er even doorheen gescand.
Ik herken er wel veel van. Ze noemen het ook wel dysthyme stoornis en wordt al vaak in verband gebracht met ADHD. Fijn om te weten dat hier ook een biologische oorzaak voor is.

Heb er even doorheen gescand.
Ik herken er wel veel van. Ze noemen het ook wel dysthyme stoornis en wordt al vaak in verband gebracht met ADHD. Fijn om te weten dat hier ook een biologische oorzaak voor is.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Absence of proof is not proof of absence
Absence of proof is not proof of absence