cvs? wie heeft advies?
Moderator: Moderators
cvs
vandaag weer een lastige dag veel pijn
oei Kimmeken stofzuigen en stof afdoen!
dringend afleren
dat zal je helpen genezen echt waar
Alle energie die je nu aan dergelijke zaken uitgeeft, kan je lichaam niet aan je genezing besteden.
Leer minderen en energie te spreiden. Maximaal 20 minuten lichte taken als je dat aankan en dan 40 min rusten. Zitten, liggen, geen tv of radio! Gewoon rusten.
Elke dag op tijd naar bed.
Wissen mentale met fysieke inspanning af.
Begin de dag langzaam. Laat je lichaam rustig opwarmen.
Ik noem het agressieve rusttherapie. Dat werkt maar je moet het wel volhouden.
En als het huis wat vuiler is en de was niet gestreken? Geen drama. Als jij maar kan genezen toch?
dringend afleren

Alle energie die je nu aan dergelijke zaken uitgeeft, kan je lichaam niet aan je genezing besteden.
Leer minderen en energie te spreiden. Maximaal 20 minuten lichte taken als je dat aankan en dan 40 min rusten. Zitten, liggen, geen tv of radio! Gewoon rusten.
Elke dag op tijd naar bed.
Wissen mentale met fysieke inspanning af.
Begin de dag langzaam. Laat je lichaam rustig opwarmen.
Ik noem het agressieve rusttherapie. Dat werkt maar je moet het wel volhouden.
En als het huis wat vuiler is en de was niet gestreken? Geen drama. Als jij maar kan genezen toch?
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Oh my God ... niemand die je helpt?
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Jazeker @JannekeB, en met ME/CVS al helemaal! Wat @Marlène allemaal aangeeft, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar voor sommigen is dat niet altijd haalbaar.
Ik stond en sta er nog steeds (op m’n partner na dan) helemaal alleen voor. @Kimmeken: goh, een tweeling, wat leuk! Twee van die handenbindertjes, dat is wel heel erg vermoeiend. Lijkt me ook moeilijk om er van te kunnen gaan genieten.
Ik stond en sta er nog steeds (op m’n partner na dan) helemaal alleen voor. @Kimmeken: goh, een tweeling, wat leuk! Twee van die handenbindertjes, dat is wel heel erg vermoeiend. Lijkt me ook moeilijk om er van te kunnen gaan genieten.