blunders door concentratie- en geheugenproblemen
Moderator: Moderators
-
- Gevorderd lid
Er werd aan mij gevraagd of ik wist waar de sleuteltjes van een bepaald slot op de balkondeur waren. Ze lagen niet op de normale plek. Zonder die sleuteltjes kon de deur niet open en kon de blauwe regen niet gesnoeid worden. Ik was de laatste die ze had gebruikt. 2 Huizen zijn doorzocht zonder resultaat. Slotenmaker moest vandaag komen om het slot open dus rekening a 40 euro. (voor 3-4 schroefjes verwijderen) Bleken de sleuteltjes op het balkon te hebben gelegen al die tijd dankzij mij.
Heb maar even heel lief het slot maar weer bevestigd want anders moest daar ook iemand weer voor worden ingehuurd.

Ik voelde me gisteren voor het eerst sinds langs weer beter en wilde een pompoen vierendelen. Sneed daarbij bijna het topje van mijn duim af.
Nu weet ik waarom we een nagel hebben aan het uiteinde. Mijn nagel in twee doorboord dat wel.
Aarghh pijn! En dat ding was net aangegroeid na de operatie enkele maanden geleden toen ze dat zenuwtumortje eruit hadden gesneden.
PS: is toch een lekker pompoensoepje geworden ...
Nu weet ik waarom we een nagel hebben aan het uiteinde. Mijn nagel in twee doorboord dat wel.
Aarghh pijn! En dat ding was net aangegroeid na de operatie enkele maanden geleden toen ze dat zenuwtumortje eruit hadden gesneden.
PS: is toch een lekker pompoensoepje geworden ...
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
een koppel waarvan mn vriend en ik de katten gingen verzorgen terwijl zij op reis gingen, kwam de huissleutel brengen voor ze vertrokken. ik vraag doodserieus: "en, hoe was het op reis??"
toen ze zeiden dat ze natuurlijk nog moesten gaan, voelde ik me echt oerdom! nuja, ik weet natuurlijk waardoor ik zo'n stomme dingen zeg, maar zij weten dat dus niet.
toen ze zeiden dat ze natuurlijk nog moesten gaan, voelde ik me echt oerdom! nuja, ik weet natuurlijk waardoor ik zo'n stomme dingen zeg, maar zij weten dat dus niet.
- tasty_mango
- Beginner
blunders door concentratie- en geheugenproblemen
Nou het is al een jaar of 2 geleden dat me dat is gebeurt merjeh nog steeds lachen...
Ik had een wegwerp fototoestel gekocht en dus het fototoestel ingeleverd bij de kruidvat.
Na een week ging ik na de kruidvat, en ik kijken in de bakken of mijn foto's al klaar waren.
Ik niets kunnen vinden en nog eens de bakken na gekeken en nog eens....
Tot er een medewerker kwam vragen of ik het kon vinden ik zo neeeeeeee...
Zij mijn nummertje gevraagd ( het nummer voor te ontwikkelen ) Die was ik vergeten Zoals gewoon lijk.
Nou mijn naam gevraagd enzo.
Zij kijken en kon ook niets vinden.
Ik zeg dan kom ik morgen wel weer terug. Eenmaal thuis gekomen ik meteen kijken naar mijn nummertje staat erop kruidvat op de markt...!!!
Stond ik dus in de verkeerde kruidvat...!!!
Ik had een wegwerp fototoestel gekocht en dus het fototoestel ingeleverd bij de kruidvat.
Na een week ging ik na de kruidvat, en ik kijken in de bakken of mijn foto's al klaar waren.
Ik niets kunnen vinden en nog eens de bakken na gekeken en nog eens....
Tot er een medewerker kwam vragen of ik het kon vinden ik zo neeeeeeee...
Zij mijn nummertje gevraagd ( het nummer voor te ontwikkelen ) Die was ik vergeten Zoals gewoon lijk.
Nou mijn naam gevraagd enzo.
Zij kijken en kon ook niets vinden.
Ik zeg dan kom ik morgen wel weer terug. Eenmaal thuis gekomen ik meteen kijken naar mijn nummertje staat erop kruidvat op de markt...!!!
Stond ik dus in de verkeerde kruidvat...!!!
- tasty_mango
- Beginner
o, nell het is zo herkenbaar, gisteren was het toppunt...
Ik doe een lavendel kussen ( net zoiets als een pitten kussen maar dan van lavendel ) in de magnetron ik zet het op 15 min, waarom weet ik niet..?!?!? Ik dacht weer eens niet naar.Ik ga op de bank zitten en wacht geduldig dat mijn kussentje klaar is....
Ineens ik rook iets verschrikkelijks, die geur was niet te harden ik kijk de keuken in en mijn magnetron stond in de fik+ mijn kussen, nou ik heb de stekker eruit getrokken, en alles geblust, de geur hangt nog in huis, en het blijft stinken......
Ik doe een lavendel kussen ( net zoiets als een pitten kussen maar dan van lavendel ) in de magnetron ik zet het op 15 min, waarom weet ik niet..?!?!? Ik dacht weer eens niet naar.Ik ga op de bank zitten en wacht geduldig dat mijn kussentje klaar is....
Ineens ik rook iets verschrikkelijks, die geur was niet te harden ik kijk de keuken in en mijn magnetron stond in de fik+ mijn kussen, nou ik heb de stekker eruit getrokken, en alles geblust, de geur hangt nog in huis, en het blijft stinken......
Dat klinkt niet zo goed!
Ik had iets gelijkaardigs voor, wilde snel wat bevroren kaas ontdooien en heb het verkeerde programma opgezet. Gelukkig schiet kaas niet in brand ... nu ja, ik rook de gesmolten kaas op tijd.
Ik had iets gelijkaardigs voor, wilde snel wat bevroren kaas ontdooien en heb het verkeerde programma opgezet. Gelukkig schiet kaas niet in brand ... nu ja, ik rook de gesmolten kaas op tijd.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
- vlindertie
- VIP-donateur
O God wat ben ik blij met deze rubriek. Het is eigenlijk natuurlijk heel dramatisch allemaal, maar wat een lol. En wat een geluk dat ik dat niet alleen heb zeg!
Mijn toppunt tot nu toe;
Met manlief naar de Makro gaan, in mijn eigen wereldje raken en compleet verdwalen in die grote winkel maar geen paniek bij mij. Bij manlief wel, want die had geen idee waar ik was. Kwaad dat-ie was! Tot hij doorhad dat ik geen idee had wat er gaande was.
Dit is ook al eens in Hema gebeurd. En bij het oversteken. Je begrijpt dat mijn manneke mij niet graag meer alleen ergens heen laat gaan.
Mijn toppunt tot nu toe;
Met manlief naar de Makro gaan, in mijn eigen wereldje raken en compleet verdwalen in die grote winkel maar geen paniek bij mij. Bij manlief wel, want die had geen idee waar ik was. Kwaad dat-ie was! Tot hij doorhad dat ik geen idee had wat er gaande was.
Dit is ook al eens in Hema gebeurd. En bij het oversteken. Je begrijpt dat mijn manneke mij niet graag meer alleen ergens heen laat gaan.
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
ohja oversteken, ben al menige keren bijna onder een auto gelopen en nog juist op tijd van de baan getrokken door mn vriend. ofwel sta ik daar overdreven lang te wachten en te staren naar het verkeer omdat ik niet kan inschatten hoe snel ze eraan komen. dan moet hij me echt begeleiden als een kleuter 

Oh god, ik heb vandaag ook weer zo'n waashoofd, laat de blunders maar komen.
Gisteren smeerde ik douchegel in mijn haar en maakte ik een zakje vitc open, maar dat had ik al gedaan. Toen heb ik er maar twee gedronken.
Eigenlijk gaat het bij mij de hele dag zo door
.
Gelukkig rijd ik geen auto, lijkt me bloedlink
Gisteren smeerde ik douchegel in mijn haar en maakte ik een zakje vitc open, maar dat had ik al gedaan. Toen heb ik er maar twee gedronken.
Eigenlijk gaat het bij mij de hele dag zo door

Gelukkig rijd ik geen auto, lijkt me bloedlink

Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Absence of proof is not proof of absence
Absence of proof is not proof of absence