Moderator: Moderators
ja bedankt voor de duidelijke uitlegaura schreef:Hoi Melanie,
Het gaat bij mij niet om dorst maar om een droge mond. Ik ben in feite niet dorstig. Met het drinken probeer ik de droge mond weg te krijgen maar dit lukt niet. Ik heb dit geprobeerd met ijssnippers, ijslollys, kauwgom etc, maar niets is dan effectief.
Butterfly heeft het ook over een droge mond en niet over dorst. Maar mogelijk bedoelt ze allebei.
Groetjes Aura
Ja zal zijn maar ik drink genoeg dus daar komt het niet van!sensitivo schreef:mensen die weinig drinken krijgen ook moeite met concentreren hé..
Hoibutterfly schreef:Nel en anderen die het herkennen, hebben jullie het vage hoofd ook in die mate dat je de gekste dingen kan zeggen?sensitivo schreef:mensen die weinig drinken krijgen ook moeite met concentreren hé..
Ik had vanmiddag in een gesprekje met een vrouw dat ik echt compleet de klus kwijt was en dat pas later echt besefte.
Een mevrouw zei dat ze in een speeltuin was geweest in een zekere stad in de buurt. Ik zei; 'oh, daar zijn wij laatst ook geweest´ dus zij antwoorde 'was het in die en die buurt' en ik denken en denken maar kon me niet meer voor de geest halen waar het was, zo'n blackout. Ik noemde een wijk waar ik ineens herinnerde dat die speeltuin was maar toen antwoorde zei: 'maar dat ligt in een heel andere plaats (zij noemde die plaats), toen pas besefte ik het. Wij waren daar helemaal niet geweest, maar in een totaal andere stad. Ik snap er nog steeds niets van, ik was gewoon echt compleet het spoor bijster. En oh wat maakt me dat onzeker zeg! Echt gewoon compleet dement, zo erg heb ik dat nooit ervaren, vreselijk.
Ik vind het nog erger dan die uitputting omdat je er zo onzeker door wordt over je doen en laten. Normaal gesprekjes voeren lukt zelfs niet meer, heb echt het verstand van 0.
Jawel hoor. Zo heb ik ooit een heel gesprek lang voortdurend 'lamellen' gezegd in plaats van 'laminaat'. Niemand kon er een touw aan vastknopen.Nel en anderen die het herkennen, hebben jullie het vage hoofd ook in die mate dat je de gekste dingen kan zeggen?