Nexavir (4ME): effect? ervaring?
Moderator: Moderators
Hey Tanto,
dat van" niet geschoten is altijd mis " gebruik ik voor andere zaken (lol).
Het klopt dat DML zegt dat je na 3 maanden maar 20% van de capaciteiten van Nexavir kan waarnemen.
Ik spiegel mij tevens aan de ervaringen dewelke ik op deze Nexavir blog lees en die stellen in de meeste gevallen dat er al gevoelig verschil merkbaar is vanaf 3 maand. Dus vandaar.
Na 5 maand spuiten zou DML bij geen effect de handdoek gooien. Dus heb nog een maand en we blijven dus lustig verder schieten.
Stress, vervuiling, haartuitval ...Petrolhahn biedt de oplossing. (was het maar waar, lol)
hou je taai meisie
PS : 2 cc idd.
dat van" niet geschoten is altijd mis " gebruik ik voor andere zaken (lol).
Het klopt dat DML zegt dat je na 3 maanden maar 20% van de capaciteiten van Nexavir kan waarnemen.
Ik spiegel mij tevens aan de ervaringen dewelke ik op deze Nexavir blog lees en die stellen in de meeste gevallen dat er al gevoelig verschil merkbaar is vanaf 3 maand. Dus vandaar.
Na 5 maand spuiten zou DML bij geen effect de handdoek gooien. Dus heb nog een maand en we blijven dus lustig verder schieten.
Stress, vervuiling, haartuitval ...Petrolhahn biedt de oplossing. (was het maar waar, lol)
hou je taai meisie
PS : 2 cc idd.
thanks,thanks voor plaatsen allemaal maar weer....
Hier nu nog niet mogelijk om de kans te wagen met Nexavir vanwege financieen, maar de overweging is ook nogal een beslissing zeg!
Dus ben blij met iedere beschrijving... duim voor je toerevla.
Ik wist niet dat DML aangeeft dat van 3 mnd en 6 mnd, ook nog niet besproken hoor.
Hier nu nog niet mogelijk om de kans te wagen met Nexavir vanwege financieen, maar de overweging is ook nogal een beslissing zeg!
Dus ben blij met iedere beschrijving... duim voor je toerevla.
Ik wist niet dat DML aangeeft dat van 3 mnd en 6 mnd, ook nog niet besproken hoor.
Als ongeluk in een klein hoekje zit......
zit dan geluk in de rest?
zit dan geluk in de rest?
Ik vraag me toch nog steeds af waarom DML bij de één wel Nexavir voorschrijft en bij de ander niet???
Is het ooit bewezen dat Nexavir helpt
Ik kan het ook niet betalen dus gebruik ik het ook niet maar het is nog steeds één heel groot vraagteken en dat maakt me ook wel een beetje voorzichtig!
Het kost enorm veel geld en eigenlijk is het maar uitproberen
Ik geloof in DML maar soms een pas op de plaats kan denk ik ook geen kwaad en ik zou heel graag willen weten bij wie Nexavir echt geholpen heeft....
Is het ooit bewezen dat Nexavir helpt

Ik kan het ook niet betalen dus gebruik ik het ook niet maar het is nog steeds één heel groot vraagteken en dat maakt me ook wel een beetje voorzichtig!
Het kost enorm veel geld en eigenlijk is het maar uitproberen

Ik geloof in DML maar soms een pas op de plaats kan denk ik ook geen kwaad en ik zou heel graag willen weten bij wie Nexavir echt geholpen heeft....
Er was toch amerikaans onderzoek, waaruit naar voren kwam dat 40 % na een half jaar genees, 35 % verbetering ondervind en 25 % helemaal niets ervan merkt?
Heeft iemand daar een linkje van?
@za. IM spuiten dat doet pas echt pijn. Ik denk dat ik daarom de eerste keer zo'n pijn had, omdat ik per ongeluk een spier heb geraakt. Ik denk dat er niets anders op zit dan te blijven proberen. Misschien kom ik ooit door de 1 cc grens heen.
Heeft iemand daar een linkje van?
@za. IM spuiten dat doet pas echt pijn. Ik denk dat ik daarom de eerste keer zo'n pijn had, omdat ik per ongeluk een spier heb geraakt. Ik denk dat er niets anders op zit dan te blijven proberen. Misschien kom ik ooit door de 1 cc grens heen.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Absence of proof is not proof of absence
Absence of proof is not proof of absence
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
@ Niessie - zoveel dingen die DML voorschrijft zijn een vraagteken, kijk maar naar de B12: hoe verschillend reageert men daar niet op? Ik kan me voorstellen dat mensen zich maar in het diepe gooien met alles wat de prof voorschrijft. Als ME-pt heb je nu eenmaal niet veel te kiezen.
@ Tanto: juist loodrecht in je been prikken en daarbij in je spier spuiten zou geen pijn moeten doen. Je voelt hooguit dat de naald door de verschillende lagen van je lijf gaat en in je spier is juist veel ruimte om spul kwijt te kunnen. Pijnlijk is volgens mij alleen maar als je een ader raakt. Maar doe vooral wat je zelf het prettigst vindt, dat lijkt me het voornaamste.
@ Tanto: juist loodrecht in je been prikken en daarbij in je spier spuiten zou geen pijn moeten doen. Je voelt hooguit dat de naald door de verschillende lagen van je lijf gaat en in je spier is juist veel ruimte om spul kwijt te kunnen. Pijnlijk is volgens mij alleen maar als je een ader raakt. Maar doe vooral wat je zelf het prettigst vindt, dat lijkt me het voornaamste.
Hallo, ik ben nu 7 maanden aan het spuiten en ik merk echt wel verschil hoor, het gaat wel traag, maar alle beetjes zijn natuurlijk welkom é!
Ik begon zo rond de 4e maand beterschap te merken maar toen ging het telkens op en af, maar das ook normaal volgens DML. Ik spuit nu nog steeds 2cc per dag, 16 november moet ik terug naar DML en ik denk dat ik daarna zal mogen verminderen naar 1cc per dag.
Maar nu is mijn vraag, na hoeveel tijd mochten jullie afbouwen, en zat je dan op je maximum van beterschap, en voelde je dan nie terug slechter tijdens het afbouwen? Want kheb wel schrik van een terugval hoor nu.
Groetjes Vicky
Ik begon zo rond de 4e maand beterschap te merken maar toen ging het telkens op en af, maar das ook normaal volgens DML. Ik spuit nu nog steeds 2cc per dag, 16 november moet ik terug naar DML en ik denk dat ik daarna zal mogen verminderen naar 1cc per dag.
Maar nu is mijn vraag, na hoeveel tijd mochten jullie afbouwen, en zat je dan op je maximum van beterschap, en voelde je dan nie terug slechter tijdens het afbouwen? Want kheb wel schrik van een terugval hoor nu.
Groetjes Vicky
Hallo Vicky,
Ik kan jouw vraag niet beantwoorden, want ben zelf pas 1,5 maand bezig, maar ik vind het wel geweldig nieuws dat Nexavir bij jou iets doet !! Felicitaties! En hopen dat de vooruitgang blijvend is!
Wilde vragen hoe groot de verbetering is die bij jou is opgetreden? Ik ben natuurlijk enorm nieuwsgierig naar wat mogelijk is om te bereiken. Ookal weet ik niet of dit voor mij ook zal gebeuren...
Ik ben zelf aan huis gebonden, kan steeds 1 of 1,5 uurtje licht inspannen binnenshuis (want buitenshius is veel inspannender) en zou graag (zoals een ieder) meer naar buiten kunnen...
Groetjes, Andreas
Ik kan jouw vraag niet beantwoorden, want ben zelf pas 1,5 maand bezig, maar ik vind het wel geweldig nieuws dat Nexavir bij jou iets doet !! Felicitaties! En hopen dat de vooruitgang blijvend is!
Wilde vragen hoe groot de verbetering is die bij jou is opgetreden? Ik ben natuurlijk enorm nieuwsgierig naar wat mogelijk is om te bereiken. Ookal weet ik niet of dit voor mij ook zal gebeuren...
Ik ben zelf aan huis gebonden, kan steeds 1 of 1,5 uurtje licht inspannen binnenshuis (want buitenshius is veel inspannender) en zou graag (zoals een ieder) meer naar buiten kunnen...
Groetjes, Andreas
wel, mijn middagdutjes zijn serieus vermindert, ik kan ook meer dingen doen, vroeger als ik ergens naar toe ging voor meer dan 2 uur (zittend op een stoel) dan moest ik da 2 dagen bekopen, nu moet ik da gewoon nie meer bekopen en kan ik de dag erna ook weer iets doen van bijv. 2 of 3 uur, er zijn ook wel dagen dat dat nie lukt, maar die verminderen steeds. Het zieke grieperige gevoel is ook verdwenen, dat was het eerste wat ik merkte. Ik heb ook nog zelden last van keelpijn en gezwollen klieren, ik kan 's avonds ook een uurtje langer op blijven. vroeger moest ik slapen van 21u tot 9 - 10 uur.
Ik heb ook problemen met het stappen mijn rechter been wil dikwijls niet goed mee, en vroeger was dat als ik 1 uur gezeten had dat ik er serieus last van had, en hulp nodig had bij het stappen, nu kan ik al meer dan 4 uur zitten zonder er last van te hebben. Dus ik vind die vooruitgang wel tamelijk goed hoor. Maar je moet wel geduld hebben en blijven doorzetten.
Ik moet er ook wel bij zeggen dat ik de eerste 3 maanden wel echt slechter was van de nexavir, ik had de ene verkoudheid na de andere, ik had ook weken geen stem meer doordat ik geen kracht had om te spreken,... Maar dat is nu gelukkig wel voorbij.
Ik had vorige week ook een verkoudheid, tja das onvermijdelijk é, maar ik ben vlugger hersteld dan vroeger.
Groetjes Vicky En veel succes nog
Ik heb ook problemen met het stappen mijn rechter been wil dikwijls niet goed mee, en vroeger was dat als ik 1 uur gezeten had dat ik er serieus last van had, en hulp nodig had bij het stappen, nu kan ik al meer dan 4 uur zitten zonder er last van te hebben. Dus ik vind die vooruitgang wel tamelijk goed hoor. Maar je moet wel geduld hebben en blijven doorzetten.
Ik moet er ook wel bij zeggen dat ik de eerste 3 maanden wel echt slechter was van de nexavir, ik had de ene verkoudheid na de andere, ik had ook weken geen stem meer doordat ik geen kracht had om te spreken,... Maar dat is nu gelukkig wel voorbij.
Ik had vorige week ook een verkoudheid, tja das onvermijdelijk é, maar ik ben vlugger hersteld dan vroeger.
Groetjes Vicky En veel succes nog
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
Hai Vicky,Maar nu is mijn vraag, na hoeveel tijd mochten jullie afbouwen, en zat je dan op je maximum van beterschap, en voelde je dan nie terug slechter tijdens het afbouwen? Want kheb wel schrik van een terugval hoor nu.
Fijn dat je goed reageert! De zaken die je schrijft komen me bekend voor, het zal steeds nog weer beter gaan.
Ik was heel zwaar in de ellende toen ik dit als nood kreeg en ik mocht na 8 maanden af iets in die trant om de dag gaan spuiten. De bedoeling was dat we snel naar om de 2 dagen zouden gaan et cetera, maar dat werkte bij mij slechter dus heb ik gewoon doorgespoten.
Ikzelf ben een keer op proef gestopt maar viel ook toen niet terug, maar voel me beter met het spul. Om die reden gebruik ik het min of meer chonisch, om de 10 dagen/11 dagen op dit moment.
In de periodes van meer infecties spuit ik vaker.
Je hoeft niet bang te zijn terug te vallen bij afbouw is je het in het tempo van JOUW lichaam doet. Ik ken er velen die echt gestopt zijn en niet terug gevallen. Ikzelf heb gewoon een onderhoudsdosis blijkbaar nodig, gewoon om steeds maar beter te worden. Mijn immuunsysteem is geweldig vooruit gegaan, ook objectief gezien met bloedtesten.
groetjes, ZA
Ik ben nu 6,5 maand Nexavir aan het spuiten.. Heb af en toe een kleine korte opleving gehad.. (waarschijnlijk van AB), maar weet je natuurlijk nooit.. Verder nog geen koorts, verkoudheden of ook maar iets dat aangeeft dat mijn immuunsysteem in actie aan het komen is.. Overall sta ik momenteel dan ook op exact hetzelfde punt als voor ik startte.. Binnenkort bloeduitslagen binnen om te kijken hoe die ervoor staan.. Ik ga nog 3 maanden door en dan geef ik er de brui aan..