Nexavir: prikken en technieken
Moderator: Moderators
Ik had een ware prikfobie! Klotsende oksels hebben bij mij erg lang geduurd (6 weken of zo), maar na 3 maanden durfde ik ineens zelf te spuiten en nu draai ik er mijn hand niet meer voor om! Dat ik dat nog mee mag maken.. Je gelooft het nu vast niet, maar echt. het went!!! (heb het over nexavir subcutaan, de B12 doe ik met pillen)
Hi Lynn,
Klinkt lullig misschien, maar ik ben blij dat te lezen. En ook dat je de b12 met pillen doet. Wat zei DM daarvan? Ik eigenlijk een beetje bang dat hij boos wordt :-/
De verpleegster zei dat ik voorlopig nog niet toe was aan zelf b12 spuiten
.
Klinkt lullig misschien, maar ik ben blij dat te lezen. En ook dat je de b12 met pillen doet. Wat zei DM daarvan? Ik eigenlijk een beetje bang dat hij boos wordt :-/
De verpleegster zei dat ik voorlopig nog niet toe was aan zelf b12 spuiten

Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Absence of proof is not proof of absence
Absence of proof is not proof of absence
Tanto, hier nog zo'n angsthaas. Ik vind het helemaal niets! Ben daarom blij dat oma spuitjes in mijn bovenarmen prikt. Geen naalden in mijn billen, buik of waar dan ook.
Misschien wil iemand in je omgeving het wel doen? Man, kinderen, buurvrouw of - man, mama, papa, schoonmoeder, ... ? Het is best eenvoudig after all.
Ik ga echter geen naald in mijn eigen vel steken.
Misschien wil iemand in je omgeving het wel doen? Man, kinderen, buurvrouw of - man, mama, papa, schoonmoeder, ... ? Het is best eenvoudig after all.
Ik ga echter geen naald in mijn eigen vel steken.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Hoi meiden
Ik spoot de vitb12 ok zelf en dan im mijn buik afgewisseld in mijn bovenbeen tja het is ff wennen maar dan heb je ook wat
Ik kreeg uiteindelijk ook de tabletten van DML omdat ik niet tegen de prikken kon(te hoge dosering)
Ik zou als ik Nexavir kon betalen het prikken niet zo eng meer vinden (alhoewel mijn handen trilde bij elke prik dit ik zette!)
Ik vraag me wel af hoe je buik en benen eruit gaan zien met zoveel injecties
Groetjes Niessie
Ik spoot de vitb12 ok zelf en dan im mijn buik afgewisseld in mijn bovenbeen tja het is ff wennen maar dan heb je ook wat

Ik kreeg uiteindelijk ook de tabletten van DML omdat ik niet tegen de prikken kon(te hoge dosering)
Ik zou als ik Nexavir kon betalen het prikken niet zo eng meer vinden (alhoewel mijn handen trilde bij elke prik dit ik zette!)
Ik vraag me wel af hoe je buik en benen eruit gaan zien met zoveel injecties

Groetjes Niessie
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
Heb de eertse B12 spuit bij de HA overleefd...het was minder erg dan verwacht, ging heel snel. Wel nog een uurtje erna met een stijf been gelopen en wat pijn in de bil...volgende week weer...
Ga het voorlopig nog niet zelf proberen, wel fijn dat een kundig iemand het doet ipv iemand met trillende handjes.
Ga wel zelf de Nexa spuiten volgende week, iemand nog tips voor spuiten in buik versus bovenbeen?
Ga het voorlopig nog niet zelf proberen, wel fijn dat een kundig iemand het doet ipv iemand met trillende handjes.
Ga wel zelf de Nexa spuiten volgende week, iemand nog tips voor spuiten in buik versus bovenbeen?
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)