Wat is je huidige activiteitenniveau?
Moderator: Moderators
Ik zit eigenlijk de laatste jaren altijd tussen de 1 en 2..
Het is inderdaad wel confronterend om het zo te zien en me te realiseren hoe beperkt ik echt ben. Zelfs één uur werken per week zou op dit moment al teveel zijn.

Teken deze petitie! http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte Alvast bedankt!
Meestal tussen 2 en 3. Wisselend per dag/ week/ moment. Met soms uitschieters naar 1 en een enkele keer naar 4, dan meestal wel geforceerd, dat merk je dan achteraf weer aan de reactie. Gisteren bijv. wat licht werk in de tuin, een boodschap en wat huishouden gedaan. 's avonds grieperig gevoel, barstende koppijn en vandaag gevoel of ik de hele nacht heb doorgehaald, lichte koppijn meer wankel en spierzwakte. Aan de ene kant weet je dat het gebeurt, maar het is zo heerlijk als je even wat meer energie hebt om iets 'normaals'te doen dat je er soms toch weer intrapt zoals gisteren en denkt...misschien valt het deze keer mee. Ik ben en blijf een optimist, soms tegen beter weten in. Het is een kracht en zwakte tegelijk.
groetjes, Visje
groetjes, Visje
Scheelt van dag tot dag...
Ik zou zeggen dat ik schommel tussen 3 - 4 en soms 5.
Met uren werk of activiteit bedoel ik dan niet uit huis gaan werken want ik werk niet, maar eerder met de hond gaan wandelen, soms eens afspreken met vriendin in het WE, lezen, op de computer wat prutsen, de dieren verzorgen, naar de bakker, ... alles op mijn uiterst traag ritme natuurlijk.
Ik zou zeggen dat ik schommel tussen 3 - 4 en soms 5.
Met uren werk of activiteit bedoel ik dan niet uit huis gaan werken want ik werk niet, maar eerder met de hond gaan wandelen, soms eens afspreken met vriendin in het WE, lezen, op de computer wat prutsen, de dieren verzorgen, naar de bakker, ... alles op mijn uiterst traag ritme natuurlijk.
Een hond heeft maar 1 doel in zijn leven. Zijn hart schenken.
2 - 3 - 4 - 5
Jammer dat ik tijdens de 4 en 5 maar een fractie doe van wat ik in een gezond tijdperk deed.
De 2 overkomt me nu nog wel eens maar is niet te vergelijken met de 2 van zes maanden geleden. Toen was ik een wrak erbovenop.
Alles is relatief.
Jammer dat ik tijdens de 4 en 5 maar een fractie doe van wat ik in een gezond tijdperk deed.
De 2 overkomt me nu nog wel eens maar is niet te vergelijken met de 2 van zes maanden geleden. Toen was ik een wrak erbovenop.
Alles is relatief.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
1-2-3-4 hoedje van 1-2-3-4 hoedje van papier
als het hoedje dan niet past zet het in een glazen kast
1-2-3-4 hoedje van papier.
Dus voldoen we niet aan de Nederlandse criteria en dat is het niet volhouden van cgt. Dus blijven we *stempel *stempel ingebeeld ziek,
Dan worden we denkbeeldig als een hoedje in een glazen kast neergezet.
Want dat is een huis met een paar ramen;
een glazen kast en vervolgens om daar jaren door het raam van het huis heen te kijken
als het hoedje dan niet past zet het in een glazen kast
1-2-3-4 hoedje van papier.

Dus voldoen we niet aan de Nederlandse criteria en dat is het niet volhouden van cgt. Dus blijven we *stempel *stempel ingebeeld ziek,
Dan worden we denkbeeldig als een hoedje in een glazen kast neergezet.
Want dat is een huis met een paar ramen;
een glazen kast en vervolgens om daar jaren door het raam van het huis heen te kijken

Dear Karma, I have a list of people you missed