Helpt u ErkenME (onderzoek Vermeulen) aan 25000€?

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

niessie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door niessie »

Ik vraag me af of er op dit forum mensen zijn die naar het Erasmus zijn gestuurd door het ME/cvs centrum Amsterdam????
Eressea
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Ik sta op de lijst van het Erasmus volgens Vermeulen - en een vriendin van mij krijgt zeer binnenkort bloedtesten te verduren waarin ze het melkzuurniveau gaan meten, maar ik weet nog niet of dat ook bij het Erasmus zit. Er zijn inderdaad zeker richtlijnen voor wie wel en wie niet gaat, maar ik weet niet precies welke deze zijn. Ik zou voor het Erasmus in aanmerking komen, omdat ik één van zijn duidelijkste bloedvolumetekort-patiënten ben die om de haverklap flauwvalt. Maar of dat het enige criterium is, of dat er meer wordt onderzocht met verschillende patiënten, geen idee...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door niessie »

Thanks voor je reactie, ik ben heel benieuwd of ik ook in aanmerking kan gaan komen, ik zou het wel heel graag willen :wink:
Alabama
Gevorderd lid

Bericht door Alabama »

@Eressea: bloedprikken gebeurt in Parkstad onder leiding van dr. Visser, voor de rest heb ik niks onthouden
God is closest to those with broken hearts..
Plaats reactie