Hoi allemaal,
Ik had een mailtje gekregen dat er in de Girlz! die nu in de winkel ligt een verhaal staat over een meisje met ME.
Heb hem gekocht en het is wel een goed verhaal!
Jammer alleen dat zij nog wel 4 uur naar school kan ofzo en de meeste ME patienten alleen nog maar thuis zitten. Geeft niet helemaal een goed beeld.
Maar super goed dat het er in staat!
Toen vroeg ik mij meteen af in welke bladen kunnen we nog meer zown verhaal zetten?? Artsen lezen het misschien niet maar wel goed voor meer bekendheid over de ziekte.
De libelle en magriet hebben vaak ook zulke verhalen toch? iemand een idee?
Dan sturen we naar alle bladen onze verhalen op! haha
Ervaringsverhaal ME in Girlz!
Moderator: Moderators
Ervaringsverhaal ME in Girlz!
Viva en Yes zijn ook vaak gelezen tijdschriften in Nederland..
Heb er ook wel eens aan zitten denken om mijn verhaal op te sturen, maar vaak willen ze nog een interview thuis of een lang gesprek per telefoon en daar ben ik nu veels te ziek voor...
In de tijdschriften zelf staat precies hoe je ze kunt bereiken! Of ben je er zelf ook te ziek voor nu?
Heb er ook wel eens aan zitten denken om mijn verhaal op te sturen, maar vaak willen ze nog een interview thuis of een lang gesprek per telefoon en daar ben ik nu veels te ziek voor...
In de tijdschriften zelf staat precies hoe je ze kunt bereiken! Of ben je er zelf ook te ziek voor nu?