blunders door concentratie- en geheugenproblemen
Moderator: Moderators
Nu net, de vuile was (enfin is niet vuil hé, gewoon een linnen broek dat in de was moet), wel ik stapte er mee naar buiten om het in de vuilbak te werpen in plaats van naar de kelder om het in de linnenmand te stoppen. Tot ik besefte wat ik deed, amaai had ik mn linnen broek dat ik graag draag in de vuilbak gegooid, dan had ik mezelf een mep verkocht vrees ik 

Een hond heeft maar 1 doel in zijn leven. Zijn hart schenken.
Deze week heb ik echt 'iets' met vuile en propere was
Neem propere was uit de wasmand om dat op te ruimen en ipv van het op te bergen in mn kast, loop ik er heel spontaan mee naar beneden om het in de linnenmand met vuile was te gooien. Net op tijd een belletje gaan rinkelen van 'STOP, dit is niet juist.'

Neem propere was uit de wasmand om dat op te ruimen en ipv van het op te bergen in mn kast, loop ik er heel spontaan mee naar beneden om het in de linnenmand met vuile was te gooien. Net op tijd een belletje gaan rinkelen van 'STOP, dit is niet juist.'
Een hond heeft maar 1 doel in zijn leven. Zijn hart schenken.
Het bad laten vollopen, ondertussen in een andere kamer bezig zijn.
Terugkomen en merken dat je vergeten bent de stop van het bad toe te doen.
Resultaat een leeg bad en al het warm water uit de boiler.
Aaaarrgggggghhhhh
Terugkomen en merken dat je vergeten bent de stop van het bad toe te doen.
Resultaat een leeg bad en al het warm water uit de boiler.
Aaaarrgggggghhhhh
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
- tunderspook
- Beginner
Haha. Hilarisch. En o zo herkenbaar. Ik heb er zo vele.
- Medicatie ( doseerdoos is te klein tegenover het aantal pillen )
- afspraken vergeten, of vervoer zoeken voor een afspraak, na lang zoeken vinden en dan blijken dat het maar een dg nadien is
- leeftijd vergeten ( dan moet ik tellen van "geboren in 1986, nu zijn we...welk jaar zijn we nu...ach...2010...van 1986 naar 2010 is 24...24!!!!!!! )
- naam van familie en vrienden vergeten ( dingske...ale...dinske, van dinges )
- kleren achterstevoren en indien mogelijk ook nog binnenstebuiten
- fristi in mijn ontbijtgranen ipv melk
- Medicatie ( doseerdoos is te klein tegenover het aantal pillen )
- afspraken vergeten, of vervoer zoeken voor een afspraak, na lang zoeken vinden en dan blijken dat het maar een dg nadien is
- leeftijd vergeten ( dan moet ik tellen van "geboren in 1986, nu zijn we...welk jaar zijn we nu...ach...2010...van 1986 naar 2010 is 24...24!!!!!!! )
- naam van familie en vrienden vergeten ( dingske...ale...dinske, van dinges )
- kleren achterstevoren en indien mogelijk ook nog binnenstebuiten
- fristi in mijn ontbijtgranen ipv melk
-
- Gevorderd lid
-
- Gevorderd lid
Ik was vandaag bij mijn zus op bezoek. Die hebben een eigen transportbedrijf. Zij werkt vanuit huis. Mijn zus was even naar het toilet toen de telefoon ging. Ze riep of ik even wilde opnemen.
Terwijl ik de telefoon opnam zag ik de naam van het bedrijf ( zeg maar bedrijf X) (ingeprogrammeerd). Ik nam op en zei, -Goedemiddag, u spreekt met Aura van berijf X....ipv de naam van het transportbedrijf van mijn zus te noemen.
Aan de andere kant van de lijn hoorde ik een mannenstem zeggen, - he, of ik heb mijn eigen bedrijf gebeld en je bent een nieuwe werknemer die ik nog niet ken, of je bent aan het oefenen en wil je bij ons solliciteren. Toen pas besefte ik wat ik had gedaan. Ik heb me lachend verontschuldigd en gelukkig kon die man er ook wel om lachen.
Terwijl ik de telefoon opnam zag ik de naam van het bedrijf ( zeg maar bedrijf X) (ingeprogrammeerd). Ik nam op en zei, -Goedemiddag, u spreekt met Aura van berijf X....ipv de naam van het transportbedrijf van mijn zus te noemen.
Aan de andere kant van de lijn hoorde ik een mannenstem zeggen, - he, of ik heb mijn eigen bedrijf gebeld en je bent een nieuwe werknemer die ik nog niet ken, of je bent aan het oefenen en wil je bij ons solliciteren. Toen pas besefte ik wat ik had gedaan. Ik heb me lachend verontschuldigd en gelukkig kon die man er ook wel om lachen.
Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat en dan wachten op je antwoord.
Haha aura, wat herkenbaar.
Een vriendin vroeg van de week; had je die tas eigenlijk nog afgehaakt?
Ik een tas gehaakt??? Dacht ik. Oh ja dat was ook zo. Ik wist helemaal niet dat ik kon haken. Zou het nu ook niet meer kunnen. Het was een maand geleden dat ik dat ding had gemaakt.
Naast de alledaagse blunders (weer de melk laten overkoken), was dit toch wel het toppunt van wazigheid.
Een vriendin vroeg van de week; had je die tas eigenlijk nog afgehaakt?
Ik een tas gehaakt??? Dacht ik. Oh ja dat was ook zo. Ik wist helemaal niet dat ik kon haken. Zou het nu ook niet meer kunnen. Het was een maand geleden dat ik dat ding had gemaakt.
Naast de alledaagse blunders (weer de melk laten overkoken), was dit toch wel het toppunt van wazigheid.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Absence of proof is not proof of absence
Absence of proof is not proof of absence