Ha Feniks,
Je kan altijd een statief gebruiken om de camera op te zetten...dat is al minder zwaar, tenzij je ermee aan de wandel zou moeten gaan, maar voor thuisbv. voor het raam de vogels in de tuin te filmen zeker prima te doen, en altijd in de aanslag mocht er wat leuks aanvliegen...
Hoe houden jullie je leven leuk/spannend?
Moderator: Moderators
Ja, zat ik ook al aan te denken! Niet alleen vanwege het gewicht maar ook voor de kwaliteit van de beelden denk ik.metoo schreef: Je kan altijd een statief gebruiken om de camera op te zetten....
Nu maar even afwachten of dat hele project door gaat. Was een plan van de Universiteit van Wageningen maar ze moesten het nog rond krijgen.
Gelukkig zijn wij meesters in geduldig afwachten!
Welkom sesaffie
Ik luister enorm veel naar muziek ! Ik zou niet weten wat ik zonder muziek zou moeten doen. Soms een poging tot meezingen, als er niemand anders thuis is wegens lawaaihinder
. Voor de rest een beetje stappen, beetje met de katten bezig zijn, beetje pc/tv. Alles met beetjes !
Meeste dagen ook bezig met koken. Nieuwe recepten proberen, zoeken naar nieuwe producten waar ik tegen kan, recepten proberen aanpassen tot ik iets heb waar ik tegen kan.. Zo wat het enige voordeel dat ik kan bedenken aan ziek te zijn geworden. Is een kleine ontdekking, doe eigenlijk wel enorm graag en zou ik vroeger nog niet aan gedacht hbb om mee bezig te zijn.

Ik luister enorm veel naar muziek ! Ik zou niet weten wat ik zonder muziek zou moeten doen. Soms een poging tot meezingen, als er niemand anders thuis is wegens lawaaihinder

Meeste dagen ook bezig met koken. Nieuwe recepten proberen, zoeken naar nieuwe producten waar ik tegen kan, recepten proberen aanpassen tot ik iets heb waar ik tegen kan.. Zo wat het enige voordeel dat ik kan bedenken aan ziek te zijn geworden. Is een kleine ontdekking, doe eigenlijk wel enorm graag en zou ik vroeger nog niet aan gedacht hbb om mee bezig te zijn.
With hands held high into a sky so blue,
as the ocean opens up to swallow you.
as the ocean opens up to swallow you.