Hallo,
ik wil graag weten hoe ik het volgende kan verwijderen. Zodra ik inlog, verschijnt mijn naam met daarachter twee keer een nul met daar tussenin een schuine streep. Dat ziet er dus zo uit: 0/0.
Bij de anderen die zijn ingelogd zie ik dit niet.
Hoe zit dit?
Alvast bedankt
Von
vraagje
Moderator: Moderators
vraagje
Elke droom heeft het recht werkelijkheid te worden.
Dat (0|0) geeft aan hoeveel PB's (Privé Berichten) je hebt, en hoeveel daarvan er ongelezen zijn. Reden dat je dat niet van anderen ziet is vanwege de definitie van het woord Privé: je ziet alleen hoeveel berichten je zelf hebt, maar je hebt geen rechten om die gegevens van anderen te bekijken.
Klik er maar eens op, dan kom je in je berichtenscherm. Dit is een extra optie van dit forum: je kunt dus andere leden een bericht sturen zonder e-mail te hoeven gebruiken.
Je komt op meerdere manieren in je berichtenscherm:
Klik er maar eens op, dan kom je in je berichtenscherm. Dit is een extra optie van dit forum: je kunt dus andere leden een bericht sturen zonder e-mail te hoeven gebruiken.
Je komt op meerdere manieren in je berichtenscherm:
- bovenaan bij dit forum klikken op: Je hebt geen nieuwe berichten (die tekst is natuurlijk anders als je wèl nieuwe berichten hebt )
- op de homepage in het Leden menu: Prive Berichten
- Klik op de homepage, naast de naam van iemand die ingelogd is, op
- Klik onder een forum bericht op als je die persoon een bericht wilt sturen
- Klik in je berichtenscherm op (Je dient dan wel de inlognaam van de gebruiker zelf op te zoeken)
bedankt
Nou snap ik het. Bedankt voor je snelle reactie.
Von.
Von.
Elke droom heeft het recht werkelijkheid te worden.