Vermoeidheidcentrum Lelystad: kosten?

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pascha
Beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 jun 2009, 11:47

Vermoeidheidcentrum Lelystad: kosten?

Bericht door pascha »

Hallo,

ik ben heel erg benieuwd of er mensen zijn die bij het vermoeidheidscentrum in lelystand zijn geweest en hoe dat is ervaren en wat de kosten daar van zijn,,
ik heb begrepen dat er wel wordt vergoedt maar niet alles en zou graag willen weten waar je qua kosten rekening mee moet houden?

Gr.
Gebruikersavatar
Henny
Gevorderd lid
Berichten: 1084
Lid geworden op: 20 feb 2006, 12:36

Bericht door Henny »

Iets over de kosten vind je ook hier: http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic-t-2936.html

Groetjes, Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
Gebruikersavatar
Tux
Actief lid
Berichten: 225
Lid geworden op: 15 apr 2010, 13:11

Bericht door Tux »

Hoi,

Niet om te zeuren horen iedereen helpt elkaar super altijd hier.
Maar ik wordt zo langzaam aan gek van al die doorlinkjes en lappen tekst die je steeds moet lezen. Heeft er iemand misschien een concreet antwoord?
Ik wil het ook graag weten, ik las dat het vooronderzoek door iedere zorgverzekeraar wordt vergoed?
Maar daarna? 100-250, 500-1000, 1000+?
Iemand iets concreets? :)
It doesn't matter if it's truth or fiction as long as it fools the mind.
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

75 euro per maand voor de begeleiding.
prijzen van de vitamine b12 en zo staat op hun website.
Fysio etc ligt aan de dekking van je zorgverzekering
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
Tux
Actief lid
Berichten: 225
Lid geworden op: 15 apr 2010, 13:11

Bericht door Tux »

Ok bedankt en die 1e dag voor het testen en internist etc. wordt dus gewoon vergoed?
It doesn't matter if it's truth or fiction as long as it fools the mind.
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Volgens mij nu wel. Zie hun website.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

de vermoeidheidsverpleegkundige zei eerder in een telefoongesprek dat de eerste fase geheel wordt vergoed, maar als je verder gaat ze bepaalde administratie kosten in rekening moeten brengen omdat de verzekering ze niet vergoed. Verder zou het liggen aan je verzekeringspakket maar het meeste zou in ieder geval zo vergoed worden.
Gebruikersavatar
ennas
Beginner
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jul 2010, 16:03

Kosten vermoeidheidcentrum Lelystad

Bericht door ennas »

topic samengevoegd

Hoi, :)

Ik heb contact gehad met het vermoeidheidcentrum in Lelystad en ik ben van plan om daar heen te gaan.

Nu heb ik twee vragen......

Heeft iemand een indicatie van de maandelijkse kosten (eigen bijdrage) van de multidisciplinaire behandeling?

En wat houdt het onderzoek van de internist in? Wat voor onderzoeken kan ik verwachten?

Dank jullie wel!!
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Kosten vermoeidheidcentrum Lelystad

Bericht door stargazertje »

het meeste wordt gedekt door je verzekering als je geluk hebt. De administratiekosten komen wel voor je eigen rekening en dat is zo'n 68 euro p.m. uit mijn hoofd.

Bij mij was het onderzoek van de internist de bespreking van de belastbaarheidsscan, welke klachten je nu hebt, bloeddrukmeting, voelen van de buik, testen van de reflexen, voelen van de drukpunten, diagnose en voorschrijven medicijnen. Er is ook nog tijd voor eventuele vragen van jouw kant.
Plaats reactie